Egyre keresettebbek a teljes munkaidős kiskereskedelmi állások az USA-ban
Egyre nagyobb érdeklődést tapasztalnak a kiskereskedők az álláskeresők részéről a teljes munkaidős állások iránt az Egyesült Államokban.
Ez derül ki az „iCIMS Insights April 2024 Workforce Report” című jelentésből, amely szerint márciusban az előző év azonos időszakához képest 50%-kal 39-re emelkedett az egy nyitott teljes munkaidős álláshelyre jutó jelentkezések száma. És bár a részmunkaidős munkavállalók hagyományosan a kiskereskedelmi alkalmazottak közel 30%-át adják, a vállalatoknak egyre nehezebb meggyőzniük a jelentkezőket arról, hogy vállalják el ezeket az állásokat. A részmunkaidős állásokra a kiskereskedelemben átlagosan csak 20 pályázat érkezett.
A részmunkaidősök megtartásának ösztönzése érdekében a kiskereskedelmi munkáltatóknak érdemes a munkahelyi elégedettséget, a belső mobilitást és a DEI-gyakorlatokat előtérbe helyezniük – tanácsolja az iCIMS.
A jelentés megállapította, hogy a kiskereskedelemben a meghirdetett álláshelyek száma már a második egymást követő hónapban stagnál, de még mindig 12%-kal elmarad a 2023. januári szinttől. A kiskereskedelmi munkáltatók által újonnan felvettek száma 10%-kal megugrott az előző hónaphoz képest.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Kivonul a Getir az USA-ból, de a FreshDirect folytatja működését
A gyorskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy tőkéjét hazai piacára, Törökországba csoportosítja…
Tovább olvasom >Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >