Chatbot az ALDI Magyarországnál

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 05. 30. 11:34

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. az ALDI nemzetközi hálózatán belül, és a hazai élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban is elsőként indította el chatbot-szolgáltatását a Messengeren.

Az üzenetküldő szolgáltatásba beépített intelligens megoldás a nap 24 órájában válaszol a beérkező kérdésekre, hiszen az információkhoz gyorsan hozzáfér és meg is jeleníti azokat.

Az ALDI az utóbbi években azt tapasztalta, hogy a megkeresések döntő hányadát egy-egy weboldal link, vagy az ügyfélszolgálati oldalra való irányítással tudja megválaszolni. Ezekre az üzenetekre ma már egy chatbot is képes reagálni, amely egy tanulékony program, és az egyszerűbb kérdésekre, megkeresésekre választ adhat az érdeklődőknek. A chatbot egyúttal segíti az ügyfélszolgálat munkáját, hiszen a Facebook-os megkereséseknél így már csak ahhoz kell emberi erőforrás, ahol ez ténylegesen szükséges, vagy esetleg a felhasználó külön kéri.

A program május 10-től már elérhető, így aki Facebook-on keresztül keresi meg az ALDI Magyarországot privát üzenet formájában, elsőként a chatbottal találkozik. Az eddigi tapasztalatok alapján jelenleg a vásárlók még ismerkednek a chatbottal, sokan választják az élő chat lehetőségét és több felhasználó is visszatér, hogy megnézze a menüt. A jövőben lehetőség lesz a válaszok bővítésére, továbbfejlesztésére.

Kapcsolódó cikkeink