Bővíti expressz házhozszállítási szolgáltatását a Penny
Tovább bővíti magyarországi házhozszállítási szolgáltatását a Penny, ezzel már több mint 3 millió lakos számára kínálva online vásárlási alternatívát. Július 18-tól ugyanis újabb tíz magyarországi nagyváros PENNY-üzleteiből érhetők el könnyen a foodpanda által, expressz gyorsasággal kiszállított, otthoni főzéshez szükséges alapanyagok és más élelmiszerek.
A folyamatosan változó vásárlói igényekre reagálva, a diszkont áruházláncok közül hazánkban elsőként a PENNY indította el gyorskereskedelmi szolgáltatását. A foodpandával, Magyarország egyik legnagyobb gyors kereskedelmi szolgáltatójával kötött együttműködés 2021 tavaszán rajtolt el Pécsett. A Baranya megyei székhelyen az érdeklődők kezdetben 5 üzletből tudtak élelmiszereket és más háztartási termékeket házhoz rendelni, majd néhány hónappal később 24 budapesti egységgel bővült a szolgáltatási körünk.
A fejlődés a piaci igényeknek megfelelően folyamatos, és technikailag is biztosított, így július 18-tól újabb tíz magyarországi nagyváros PENNY üzleteiből lehet otthonra rendelni a weben keresztül. Hazánk vezető kiskereskedelmi vállalataként elsősorban a fiatalabb korosztályokat céloztuk meg azonnali kiszállítási szolgáltatásával, amelyben a mirelit termékek kivételével szinte valamennyi árukategória, összesen közel 1300 árucikk érhető el és rendelhető meg néhány kattintással, akár extra gyors kiszállítási idővel.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a hazai diszkont áruházláncok közül elsőként mi indítottuk el kényelmi szolgáltatásunkat. Ráadásul vásárlóink immár érdi, debreceni, győri, kecskeméti, miskolci, nyíregyházi, székesfehérvári, szegedi, szolnoki és szombathelyi üzleteinkből is tudnak házhoz rendelni. A mostani bővüléssel az elérhető lakosságszám közel 1,2 millió fővel bővült. Régi és új vásárlóinkat széles választékkal, a klasszikus árucikkektől az életmód termékekig lefedő kínálattal várjuk”
– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kiricsi Dávid, a foodpanda marketingvezetője az együttműködés kapcsán úgy fogalmazott: „Vidéken és a fővárosban is egyre többen választják az online bevásárlást. A cég népszerűségét mutatja az is, hogy 2022-ben a foodpandán a PENNY-t választó fogyasztók kosárértéke meghaladta az átlagos vásárlókét. Nagy örömünkre szolgál, hogy a PENNY-vel való partnerségnek köszönhetően mostantól még több üzlet áll majd a bevásárolni vágyók rendelkezésére.”
A kényelmi szolgáltatásunkról bővebb információ a http://www.penny.hu/hazhozszallitas weboldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >