10%-kal csökkentette energiafogyasztását a PENNY
Az élelmiszer diszkontlánc 2018 óta folyamatosan azon dolgozik, hogy növelje energiahatékonyságát, és csökkentse ökológiai lábnyomát. A vállalat közel 6 évvel ezelőtt vezette be mindennapi működésébe az ISO 50001 energiairányítási rendszert is, ami a folyamatos fejlődés mellett a vállalat energiatudatos működését is támogatja.
A környezetvédelmi intézkedések kiemelten fontosak a PENNY működésében, ezért a legújabb technológiai megoldások segítségével folyamatosan javítja energiahatékonyságát. Az elmúlt évek során a PENNY 48 üzletére és két logisztikai központjára installált sikeresen napelemeket és telepített hőszivattyús rendszert 44 üzletébe. Mindemellett több olyan környezettudatos elemet emelt át megújult arculatába is, ami az épületek energiahatékonyságát segíti. Ide sorolható például, a hűtéstechnikai hőmérséklet és a LED-es világítási időszakok optimalizálása is.
Fenntartható működés a PENNY-nél
Ezeknek az intézkedéseknek köszönhetően a PENNY az elmúlt két évben közel 10%-kal csökkentette a vállalat teljes energiafelhasználását, amivel még közelebb került fenntarthatósági céljai, köztük az ISO 50001 energiahatékonysági rendszerben vállalt klímasemlegesség eléréséhez.
A fejlesztések egyik fontos célja, hogy a PENNY töretlenül alacsonyan tartsa árait. Ráadásul az újrahasznosított csomagolásoknak, a körforgásos gazdaságnak, a friss és helyi élelmiszerkínálatnak köszönhetően a PENNY képes vásárlóit is bevonni környezetvédelmi missziójába.
Karbonsemlegesség 2040-re
Az üzletlánc anyavállalata, a REWE-csoport határozott klímastratégiai tervvel rendelkezik, aminek értelmében elkötelezte magát a tudományos alapú éghajlati célok, a Párizsi Klímaegyezmény 1,5 Celsius-fokos elhatározása mellett, 2050-re pedig a teljes karbonsemlegesség elérését tűzte ki célul. Ezért a vállalatcsoport jelenleg számos területen is aktívan dolgozik, beleértve az energiahatékonyság növelését is. A REWE, akárcsak a PENNY mindennapi munkájával igyekszik egy olyan útra terelni a kereskedelmi szférát, amely képes fenntartható jövőt biztosítani a következő generáció számára.
Kapcsolódó cikkeink
Polgárdiban nyitott üzletet a PENNY
Július 25-én Fejér vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY.…
Tovább olvasom >Itt a világ első környezetbarát teje
Egy kis tasmániai tejüzem, az Ashgrove, világszerte elsőként dobott piacra…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >