Bővíti a Mondelez CoLab Tech programját
A Mondelēz International édesség- és snackóriás már fogad jelentkezéseket a CoLab Tech akcelerátor programjába, amelynek célja, hogy a start-upokat segítse az élelmiszer-technológiai és a fenntarthatósági kihívások kezelésében.
A kezdeményezés olyan feltörekvő élelmiszer-technológiai start-upokat kíván felkutatni együttműködés céljából, amelyek felforgató megoldásokat kínálnak, és fel kívánja tárni a Mondelez csokoládé-, keksz- és snack-üzletágában rejlő növekedési lehetőségeket három kritikus területen – jegyezte meg az Oreo gyártója.
Ezek a területek a fenntarthatóság, az innovatív összetevők és folyamatok, amelyek segíthetnek a kihívások kezelésében.
A fenntarthatóság területén a program a talajmegújító gazdálkodást támogató technológiákra, az alacsony szén-dioxid-kibocsátású tejipari összetevőkre és a megújuló/hatékonyabb energiaforrásokra összpontosít.
Az innovatív összetevők terén a vállalat a tisztább címkéket, a kisebb karbonlábnyomot, a jobb érzékszervi élményt és a jobb tápanyagprofilokat biztosító technológiákat célozza.
A folyamatok középpontjában a gyártási rugalmasságot növelő, az automatizálást fokozó, valamint a korszerűbb, fejlettebb fűtési és hűtési lehetőségek feltárását lehetővé tevő technológiák állnak.
A CoLab program
A 12 hetes program személyes workshopokat, gyakorlati tapasztalatokat és virtuális kurzusokat, valamint személyes mentorálást foglal magába, továbbá lehetőséget nyújt a Mondelēz International szakértőivel és a vállalat partnereivel való kapcsolattartásra szerte a világon.
A programban olyan amerikai és európai székhelyű start-upok vehetnek részt, amelyek a fejlesztési folyamatukban elérték a minimálisan életképes termék szintjét, és legalább öt alkalmazottal rendelkeznek.
A CoLab Tech a vállalat 2021-ben indított SnackFutures’ CoLab programjának sikeres együttműködési és partnerségi elveire épül.
A program a snack-ipari vállalkozások és feltörekvő márkák számára kínál a fejlődést támogató erőforrásokat, kapcsolatépítési lehetőségeket és információkat.
Kapcsolódó cikkeink
Itt a világ első környezetbarát teje
Egy kis tasmániai tejüzem, az Ashgrove, világszerte elsőként dobott piacra…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >