Bővíti a Mondelez CoLab Tech programját
A Mondelēz International édesség- és snackóriás már fogad jelentkezéseket a CoLab Tech akcelerátor programjába, amelynek célja, hogy a start-upokat segítse az élelmiszer-technológiai és a fenntarthatósági kihívások kezelésében.
A kezdeményezés olyan feltörekvő élelmiszer-technológiai start-upokat kíván felkutatni együttműködés céljából, amelyek felforgató megoldásokat kínálnak, és fel kívánja tárni a Mondelez csokoládé-, keksz- és snack-üzletágában rejlő növekedési lehetőségeket három kritikus területen – jegyezte meg az Oreo gyártója.
Ezek a területek a fenntarthatóság, az innovatív összetevők és folyamatok, amelyek segíthetnek a kihívások kezelésében.
A fenntarthatóság területén a program a talajmegújító gazdálkodást támogató technológiákra, az alacsony szén-dioxid-kibocsátású tejipari összetevőkre és a megújuló/hatékonyabb energiaforrásokra összpontosít.
Az innovatív összetevők terén a vállalat a tisztább címkéket, a kisebb karbonlábnyomot, a jobb érzékszervi élményt és a jobb tápanyagprofilokat biztosító technológiákat célozza.
A folyamatok középpontjában a gyártási rugalmasságot növelő, az automatizálást fokozó, valamint a korszerűbb, fejlettebb fűtési és hűtési lehetőségek feltárását lehetővé tevő technológiák állnak.
A CoLab program
A 12 hetes program személyes workshopokat, gyakorlati tapasztalatokat és virtuális kurzusokat, valamint személyes mentorálást foglal magába, továbbá lehetőséget nyújt a Mondelēz International szakértőivel és a vállalat partnereivel való kapcsolattartásra szerte a világon.
A programban olyan amerikai és európai székhelyű start-upok vehetnek részt, amelyek a fejlesztési folyamatukban elérték a minimálisan életképes termék szintjét, és legalább öt alkalmazottal rendelkeznek.
A CoLab Tech a vállalat 2021-ben indított SnackFutures’ CoLab programjának sikeres együttműködési és partnerségi elveire épül.
A program a snack-ipari vállalkozások és feltörekvő márkák számára kínál a fejlődést támogató erőforrásokat, kapcsolatépítési lehetőségeket és információkat.
Kapcsolódó cikkeink
RevoUnion néven folytatódik a Cup Revolution sikertörténete
Új névvel és telephelyen, kibővített termékportfólióval és nemzetközi terjeszkedéssel folytatja…
Tovább olvasom >Start-up-ba invesztál a német Weleda
A tanúsítvánnyal rendelkező natúrkozmetikumok és antropozófiai gyógyszerek forgalmazása terén globális…
Tovább olvasom >A brit fogyasztók és a biológiailag lebomló palackok: készek többet fizetni, de ez nem elég
A brit fogyasztók hajlandóak magasabb árat fizetni a biológiailag lebomló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: az árrésstoppal érintett élelmiszereknek átlagosan 17,7 százalékkal csökkent az ára
Az árrésstop egy hete lépett életbe, az érintett élelmiszereknek átlagosan…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >