1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5 évben összesen 1,5 milliárd fontot invesztál a brit marhahústermelésbe.
A diszkont kereskedő célja, hogy a tőkeinjekcióval új mércét állítson fel a fenntartható marhahústermelés terén, mivel továbbra is együtt kíván működni a brit marhahús-beszállítókkal és 100%-ban brit marhahúst kíván beszerezni.
Ennek érdekében a szupermarket a fenntartható gyakorlatra áttérő gazdákat is támogatja.
A beszállítók olyan kategóriákban elért eredményeik alapján részesülnek díjazásban, mint a szén-dioxid-intenzitás csökkentése, valamint a legeltetésgazdálkodást, a biológiai sokszínűséget, valamint a talaj- és vízminőségi paramétereket javító regeneratív gazdálkodási módszerek alkalmazása, amelyek az egyes gazdaságokban egyedileg jellemzőek.
Az új közös beruházást és kezdeményezést megelőzően a Lidl 2024 februárjában vákuumcsomagolt darált húst vezetett be kínálatába a vezető Dunbia marhahús-beszállítóval együttműködve, amivel éves szinten 300 tonnával csökkenti a műanyagfelhasználást.
Az új együttműködés várhatóan mindkét vállalatnak segít 2030-ig a késztermék tonnájára vetítve 28%-kal csökkenteni a Scope 3 kibocsátást, és támogatja a Lidl szélesebb körű, tudományosan alátámasztott Scope 3 éghajlati célkitűzéseit.
Az új program a Lidl exkluzív walesi és legeltett marhahús-termelői csoportjainak megalakulását követően jött létre, amelyekhez csatlakozásért a kereskedő prémiumot fizet a gazdáknak.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >