Bizalmat szavaztak a vásárlók a dm-nek 2019-ben is
2019-ben a dm forgalma átlépte a 112 milliárd forintot, ezzel több mint nyolcszázalékos forgalmi növekedést ért el az előző év azonos időszakához képest közel ugyanakkora boltszám mellett. A drogéria minőségi expanziós politikájának köszönhetően a boltok megújulása folyamatos, modern és tágas üzlettérrel várják a vásárlókat.
A dm törzsvásárlói programja tovább fejlődött, miközben a vállalat a piacon megkülönböztető Mindig megéri – tartós ár árpolitikájával is a fenntarthatóság mellett kötelezte el magát. A dm számára kiemelten fontos, hogy a vásárlói igényeket a lehető legmagasabb színvonalon és szakértelemmel elégítse ki. A vásárlói bizalmat mi sem mutatja jobban, mint hogy az active beauty törzsvásárlói program tagjainak száma 2019-re több mint 1 millió lett.
A koronavírus-világjárvány hatott a forgalomra, a kínálatra és a vásárlói szokásokra is. A legnagyobb változást a dm kínálatában a szappanok, kézfertőtlenítők, fertőtlenítőszerek, vitaminok és a papíráruk árucsoportokban hozta. Eladásuk a korábbi értékekhez képest a havi mennyiség többszörösére emelkedtek, akárcsak az online shop forgalma.
– A hirtelen megugró keresletre senki nem volt felkészülve, de igyekeztünk megfelelni az új helyzetnek a folyamatok optimalizálásával, új beszállítói utak megtalálásával – mondja Kanyó Roland, a dm marketing- és PR-menedzsere. – A járványügyi helyzetet folyamatosan követjük, az egészségvédelem az elsődleges prioritás ebben a helyzetben.
Az idei év hátralevő felében a fókusz egyrészt a termékújdonságokon lesz: a dm a vásárlók véleményének is fontos szerepet szánt a szortiment kialakításában. A kérdőíves visszajelzések megmutatták, hogy még több fenntartható terméket szeretnének a boltokba betérők. A törzsvásárlói programot tovább erősítik. „A változás bennem kezdődik” üzenettel is találkozhatnak még a vásárlók – a körülmények miatt ez a gondolat most új jelentésrétegeket is kapott. //
Kapcsolódó cikkeink
Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >Az ember és a környezet voltak 2023 fókuszai a PENNY-nél
Az elmúlt évben számos fontos lépést tett a PENNY Magyarország, hogy…
Tovább olvasom >Romániában terjeszkedik a lengyel kiskereskedelmi vállalat, a Zabka
Romániában terjeszkedik a lengyel kiskereskedelmi vállalat, a Zabka – írja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Van okunk óvatos optimizmusra
Hogyan alakul a magyar gazdaság a következő években? Milyen kihívásokkal…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >