Az Egyesült Királyságban és Hollandiában lép az európai piacra a Redefine Meat

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 12. 04. 09:36

A Redefine Meat bejelentette, hogy belép az európai kiskereskedelmi piacra: az Egyesült Királyságban az Ocado, Hollandiában pedig az Albert Heijn és a Crisp áruházakkal együtt kínál növényi alapú termékeket.

Az Izraelben 2018-ban alapított vállalat hat terméket vezetett be a társult kiskereskedőknél.

Korábban a csoport vendéglátóipari partnerekkel dolgozott együtt, és az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Ausztria, Hollandia, Franciaország, Olaszország és Svédország éttermeinek szállított. A vállalat olyan séfekkel működött együtt, mint Marco Pierre-White, Ron Blaauw, Alexis Gauthier és Robin Gill.

A vállalat közölte, hogy „a vegán, vegetáriánus és húsimádó fogyasztók részéről tapasztalt növekvő kereslet okán” lép be a kiskereskedelmi csatornába.

Ben-Shitrit, a Redefine Meat társalapító vezérigazgatója elmondta, hogy a kiskereskedők, amelyekkel a vállalat társult, „prémium minőségű termékeket szimbolizálnak”, és hogy a vállalat alig várja, hogy velük együttműködésben „új húskategóriát alakítsanak ki a kiskereskedelemben, és jelentős változást érjenek el a húsfogyasztás terén azáltal, hogy több fogyasztót terelnek a kiváló minőségű, fenntartható élelmiszerek felé”.

ESM

Kapcsolódó cikkeink