Az Albert Heijn alkalmazásában már a tojás is scannelhető
Az Albert Heijn új „scan je ei” (szkenneld be a tojást) funkciót vezetett be alkalmazásában, amelyben a vásárlók információt kaphatnak a tojás eredetéről.
A holland kiskereskedelmi lánc célja, hogy ezzel a kezdeményezéssel közelebb hozza egymáshoz a vásárlókat és a gazdákat – közölte a vállalat.
A tojáson található kód mobiltelefonnal történő beolvasásával a vásárlók megtudhatják, honnan származik az általuk megvásárolt tojás és ki a szárnyast tenyésztő gazda.
A „scan je ei” funkciót az AH Technology Labs fejlesztette ki, amely üzletfejlesztők, szoftverfejlesztők és UX-designerek csapatából áll.
AH Technology Labs
A 2017-ben indított AH Technology Labs új, az Albert Heijn szolgáltatásainak színvonalát emelő fejlesztéseket végez és tesztel. Lean start-up módszerrel dolgozik és ennek alkalmazásával létrehozott új, szakaszos fejlesztésekkel igyekszik megoldást találni a meglévő ügyfél- és üzleti kihívásokra.
A diszruptív technológiai innovációkra összpontosítva állít fel új és javít meglévő üzleti modelleket ügyfelei számára.
Kapcsolódó cikkeink
Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >Az L-es tojás ára csökkent a legnagyobb mértékben
Az AKI PÁIR adatai szerint Magyarországon a ketreces tartásból származó…
Tovább olvasom >ENVIRONTEC fenntarthatóság és innováció
Sikeresen zárult az ENVIRONTEC powered by ÖKOINDUSTRIA szakkiállítás, amely három…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >