Meghosszabbítja együttműködését a hollandiai SPAR az EG Grouppal
Meghosszabbítja együttműködését a SPAR Netherlands az EG Grouppal (Euro Garages) annak érdekében, hogy egymás erősségeire és szakértelmére alapozva a vásárlók számára értéket teremtő jövőbiztos közös vállalkozást fejlesszenek.
A két fél 2017 óta működik együtt Hollandiában, és azóta mintegy 190 üzletet alakítottak át. Közös munkájuk eredményeként a SPAR Express-üzletek forgalma is évről évre nőtt.
Az új megállapodás keretében a SPAR Hollandia a Tosti Club termékcsalád egy részét kínálja az ország valamennyi EG Group Go Fresh pékségében. A kezdeményezéssel a termékcsalád értékesítési pontjainak száma 150 fölé emelkedik.
A SPAR Media digitális képernyők bevezetése pedig a vásárlói élményt fogja javítani az üzletben található ügyfélközpontú tartalmak által.
A cikk a Trade magazin 2024/5. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Praktikus újdonsággal bővült a SPAR népszerű vásárlási applikációja
Július közepétől a vásárlást igazoló blokkok digitálisan is elérhetőek a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia alapú alkalmazással is segíti kistermelőit a SPAR
Tovább bővítette kistermelői partnerprogramját a SPAR Magyarország: a Régiók Kincsei…
Tovább olvasom >ENSZ: Sehol sem olyan elterjedt az e-kereskedelem mint Hollandiában
Az Egyesült Nemzetek Kereskedelmi és Fejlesztési Bizottságának (UNCTAD) új jelentése…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >