Meghosszabbítja együttműködését a hollandiai SPAR az EG Grouppal
Meghosszabbítja együttműködését a SPAR Netherlands az EG Grouppal (Euro Garages) annak érdekében, hogy egymás erősségeire és szakértelmére alapozva a vásárlók számára értéket teremtő jövőbiztos közös vállalkozást fejlesszenek.
A két fél 2017 óta működik együtt Hollandiában, és azóta mintegy 190 üzletet alakítottak át. Közös munkájuk eredményeként a SPAR Express-üzletek forgalma is évről évre nőtt.
Az új megállapodás keretében a SPAR Hollandia a Tosti Club termékcsalád egy részét kínálja az ország valamennyi EG Group Go Fresh pékségében. A kezdeményezéssel a termékcsalád értékesítési pontjainak száma 150 fölé emelkedik.
A SPAR Media digitális képernyők bevezetése pedig a vásárlói élményt fogja javítani az üzletben található ügyfélközpontú tartalmak által.
A cikk a Trade magazin 2024/5. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >Ha kell egy kis… energia
Az energiaitalok piaca egyre több fogyasztót vonz az energiaszükséglet gyors és…
Tovább olvasom >Több helyi termesztésű paradicsomot kínálna a vásárlóknak a Coop Sweden
Növelni kívánja a svédországi termesztésű paradicsom arányát üzletei kínálatában a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Friss húsok és fagyasztott hústermékek árát csökkenti az ALDI
Az ALDI tovább folytatja az árcsökkentést: május elejétől 12 friss…
Tovább olvasom >