Őszi Auchan-borvásár
Idén októberben is megrendezte minőségi borokat népszerűsítő, kóstolással egybekötött borvásárát az Auchan. Az akció keretében a kínált 1100-féle bor, pezsgő és gyöngyöző bor között több mint százféle elismert nemzeti borkiválóság került az áruházlánc polcaira. A közel háromhetes borünnepen a nívós kínálat közel feléből akciós áron lehet válogatni. A csaknem két évtizedes hagyományokra visszatekintő borvásárt dr. Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter és Dominique Ducoux, az Auchan Retail Magyarország vezérigazgatója nyitotta meg. Az idén 5 éves Nemzeti Borkiválóság Program célja az értékmegőrzés és az értékteremtés, valamint, hogy javítsuk a magyar bor hazai és nemzetközi megítélését. A Nemzeti Borkiválóság Program a magyarországi termesztési körülmények között jó minőségben és megfelelő mennyiségben előállítható, könnyedebb, divatosabb termékekre építve kívánja megalapozni a magyar borászat jövőjét.
Az Auchan Retail Magyarország kínálatában szerepelnek kizárólag az áruházlánc választékában kapható borok is, ilyenek a teszteken kiváló minősítést kapott tokaji különlegességek, vagy a kereskedelmi lánc saját márkás, a vásárlók körében igen népszerű, minőségi szekszárdi borai. Az áruházlánc tapasztalatai szerint az ismertebb hazai borászatok és a minőségi borok forgalma erősödik, és a nemzetközi trendeknek megfelelően itthon is egyre népszerűbbek az illatos és könnyed fajták. Eger és Villány megtartotta vezető szerepét, miközben nőtt a szekszárdi és a Balaton környéki borok forgalma. A minőségi borok iránti növekvő igényt az Auchan folyamatos piacelemzéssel és az új fajták, új partnerségek felkutatásával igyekszik követni.
I. T.
Kapcsolódó cikkeink
Egészségügyi szolgáltatást kínál az Auchan Retail Portugáliában
Az Auchan Retail Auchan Cuida márkájának bevezetésével az egészségügyi szolgáltatói…
Tovább olvasom >Harminc év után kivonul a spanyol Dia Portugáliából
A spanyol Dia Group kiskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy megállapodott az…
Tovább olvasom >Afrikában terjeszedik az Auchan Retail
Tervei szerint a francia Auchan 2023 utolsó negyedévében belép Algériába…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >