Egészségügyi szolgáltatást kínál az Auchan Retail Portugáliában
Az Auchan Retail Auchan Cuida márkájának bevezetésével az egészségügyi szolgáltatói piacot kívánja némiképp átrajzolni Portugáliában. Az új szolgáltatás a cég reményei szerint egyszerűsíti és demokratizálja a minőségi egészségügyhöz való hozzáférést.
Az 1 millió eurós kezdeményezés, amelyben az Auchan Retail Portugal a Knok digitális egészségügyi platformmal társult, rugalmas előfizetési csomagokat kínál.
Videókonzultáció
A felhasználóknak lehetőségük van garantáltan 90 percen belül és korlátlan alkalommal általános és háziorvosokkal videókonzultációt folytatni online.
Az orvosi vizitek mellett az Auchan Cuida pszichológusokkal és pszichiáterekkel folytatott mentális egészségügyi konzultációra is lehetőséget biztosít, illetve személyre szabott táplálkozási terveket kínál.
A szolgáltatás holisztikus megközelítése okán a táplálkozási videókonzultációkat ingyenes egészséges főzőworkshopok egészítik ki, de táplálkozási szakértőtől is igényelhető támogatás a bolti bevásárlás során.
A választható csomagokban szerepelnek kibővített szolgáltatások és az online és a fizikai egészségügyi ellátást ötvöző „figitális” opció is – közölte a kiskereskedő.
Kényelmes és megfizethető
Az Auchan Cuida az általa kínált kényelmes és megfizethető egészségügyi szolgáltatással azt a 1,5 millió portugál állampolgárt célozza meg, akiknek jelenleg nincs háziorvosuk.
Három rugalmas, egyéni konzultációkat magába foglaló csomagot (Cuida, Cuida Plus és Cuida Premium), amelyek különböző igényeket elégítenek ki.
Az első felhasználók még azelőtt, hogy elköteleznék magukat a szolgáltatás mellett, kipróbálhatják az egyéni konzultációt.
Kapcsolódó cikkeink
A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Személyre szabott AI vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Mostantól személyre szabott AI alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Mérséklődött az élelmiszer-alapanyagok világpiaci mutatója januárban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője a fiatalok kezében van
Az élelmiszerbiztonság és -minőség nem csupán az agrárium, hanem a…
Tovább olvasom >Zöldségkonzervekkel és édességgel is segített a Bonduelle
Huszadik évéhez ért 2025-ben a Bonduelle Central Europe Kft. és…
Tovább olvasom >