Egészségügyi szolgáltatást kínál az Auchan Retail Portugáliában
Az Auchan Retail Auchan Cuida márkájának bevezetésével az egészségügyi szolgáltatói piacot kívánja némiképp átrajzolni Portugáliában. Az új szolgáltatás a cég reményei szerint egyszerűsíti és demokratizálja a minőségi egészségügyhöz való hozzáférést.
Az 1 millió eurós kezdeményezés, amelyben az Auchan Retail Portugal a Knok digitális egészségügyi platformmal társult, rugalmas előfizetési csomagokat kínál.
Videókonzultáció
A felhasználóknak lehetőségük van garantáltan 90 percen belül és korlátlan alkalommal általános és háziorvosokkal videókonzultációt folytatni online.
Az orvosi vizitek mellett az Auchan Cuida pszichológusokkal és pszichiáterekkel folytatott mentális egészségügyi konzultációra is lehetőséget biztosít, illetve személyre szabott táplálkozási terveket kínál.
A szolgáltatás holisztikus megközelítése okán a táplálkozási videókonzultációkat ingyenes egészséges főzőworkshopok egészítik ki, de táplálkozási szakértőtől is igényelhető támogatás a bolti bevásárlás során.
A választható csomagokban szerepelnek kibővített szolgáltatások és az online és a fizikai egészségügyi ellátást ötvöző „figitális” opció is – közölte a kiskereskedő.
Kényelmes és megfizethető
Az Auchan Cuida az általa kínált kényelmes és megfizethető egészségügyi szolgáltatással azt a 1,5 millió portugál állampolgárt célozza meg, akiknek jelenleg nincs háziorvosuk.
Három rugalmas, egyéni konzultációkat magába foglaló csomagot (Cuida, Cuida Plus és Cuida Premium), amelyek különböző igényeket elégítenek ki.
Az első felhasználók még azelőtt, hogy elköteleznék magukat a szolgáltatás mellett, kipróbálhatják az egyéni konzultációt.
Kapcsolódó cikkeink
Tizenegy új üzlettel támogatja növekedését a Mercadona Portugáliában
A spanyol Mercadona 11 új üzletet tervez nyitni Portugáliában 2024-ben,…
Tovább olvasom >Növeli a befektetéseit a Mercadona Portugáliában
A spanyol Mercadona szupermarketlánc 180 millió eurót tervez portugál leányvállalatába…
Tovább olvasom >Akadálymentesített és autizmusbarát üzletkoncepciót tesztel a portugál Continente
A portugál Continente szupermarketlánc olyan üzletkoncepciót tesztel, amelynek célja javítani…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >