Átnevezi HR-részlegét a Metro AG
A Metro AG bejelentette, hogy „átalakítja” humánerőforrás részlegét, amivel egyben megváltozi „fókusza, arculata és vállalati kultúrája” is.
A nagykereskedelmi óriás szerint a szakképzett munkaerő és alkalmazottak megtalálása és megtartása csak megfelelő humánerőforrás-stratégiával és vállalati kultúrával lehetséges.
A vállalat az átalakítást oly módon kommunikálja a külvilág felé, hogy HR-részlegének új nevet ad és azt „People and Culture”, azaz „Emberek és kultúra” részlegnek nevezi ezután. A People & Culture részleg kialakítása „szerves” részét képezi a vállalatcsoport általános sCore stratégiájának.
A Metro AG közleményében azt írta, hogy csapatai erősségeinek és képességeinek „kibontakoztatását”, valamint teljesítményük és növekedésük támogatását egyszerű, globálisan skálázható digitális folyamatok segítségével fogja biztosítani.
A csoport úgy véli, hogy az sCore növekedési stratégiában megfogalmazott célok megvalósításához mostantól 2030-ig erős „csapatszellemre” van szükség.
Kapcsolódó cikkeink
Növekvő sajátmárkás forgalom a Metrónál
2024/25-ös üzleti évének első öt hónapjában 24,8%-ra növelte sajátmárkás termékeinek…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: nagy az esélye az árréscsökkentés fenntartásának
Nagy esélye van annak, hogy az árréscsökkentési intézkedést nem vezetik…
Tovább olvasom >A magyar mellett a szlovák malomiparosok is elutasítják a rovarokat az élelmiszerekben
A Szlovák Malomipari Szövetség csatlakozott a hazai pékek kezdeményezéséhez, és…
Tovább olvasom >Új uniós útmutatók segítik a felkészülést az EUDR alkalmazására
Az Európai Bizottság új útmutatót és gyakran ismételt kérdéseket tartalmazó…
Tovább olvasom >