Átadták a Fenntarthatóság Szimbólum 2023 verseny díjait
A Trade magazin negyedszer adta át a Fenntarthatóság Szimbóluma díjakat hagyományosan, az FMCG szakma legnagyobb konferenciáján, az ötnapos Business Days-en, szeptember 27-én.
A Trade magazin évek óta kiemelten foglalkozik a fenntarthatóság kiterjesztett témakörével a magazin oldalain, valamint eseményein. A Fenntarthatóság Szimbóluma versenyen olyan cégek és projektek részesülnek elismerésben, amelyek hozzájárulnak a karbonlábnyom csökkentéséhez, a klímaváltozás elleni küzdelem támogatásához, a körforgásos gazdaság szereplőinek nagyobb számához, az élelmiszerpazarlás elleni küzdelemhez, és a hulladékkezelés hatékonyságának növeléséhez, beleértve a környezetbarát csomagolóanyagok jelenlétének növelését.
A pályázat célja, hogy minden évben minél több olyan sikeres projekt kerüljön bemutatásra a Trade magazin által, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.
A meghirdetett kategóriákba érkezett pályázatokat a szakmai zsűri értékelte, így az idei díjátadón 18-an vehették át az elismerő oklevelet, több kategóriában, és mostantól használhatják a Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 védett jelölést.
Az alábbi táblázatban a Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 nyertesei, valamint pályázatuk rövid leírása olvasható. Minden nyertesnek gratulálunk a Zsűri minden tagja nevében, és várjuk a következő versenyre is a nagyszerű fenntarthatósági pályázatokat!
Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 cím nyertesei
Személy kategória
Mucska Péter, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. vállalati kapcsolatokért felelős vezetője – Mucska Péter – Az ember, akinek mindene a fenntarthatóság
Termék/Szolgáltatás kategória
Auchan Magyarország Kft. – A paradicsom fenntartható csomagolása
Procter&Gamble Nagykereskedelmi Kkt. – Ariel EcoClic környezetbarát csomagolás
Sipospack Kft. – Sipos DoyPPack újrahasznosítható csomagolás
Target Sales Group Kft. – Green Clean Change – A környezettudatos fogkefék legújabb generációja
Vállalat kategória
Essity Hungary Kft. – Fenntartható értéket teremtünk
FoxPost Zrt. – Fenntarthatóság szimbóluma 2023 – A FoxPost
Gorenje Magyarország Kft. – EcoVadis ezüstérmet kapott a Gorenje fenntarthatósági stratégiája
Hipp Termelő és Kereskedelmi Kft. – A HIPP több mint bio
MiReHu Nonprofit Kft. – Hulladékgazdálkodás másképp – A MaKuka brand bevezetése a MiReHunál
SPAR Magyarország Kft. – Fenntartható élelmiszer-kereskedelmi folyamatok
Tesco-Global Áruházak Zrt – Tesco a karbonsemlegességért
CSR kategória
Coca-Cola Szolgáltató Kft. – Hulladékmentes Tisza program 2022-23 a The Coca-Cola Foundation támogatásával
HELL ENERGY Magyarország Kft. – HELLoALU – dobjunk össze közösen egy zöldebb jövőt!
Lidl Magyarország Bt. – #Együtt a tisztább Dunáért
METRO Kereskedelmi Kft. – METRO Fenntartható Gasztronómia Fórum és Díjátadó
Tesco-Global Áruházak Zrt. – A Tescónál napról napra többet teszünk a közösségekért
Westend Üzemeltető Kft. és a Touché Event Kft. – Adj új életet régi ruháidnak!
MMSZ – Zöld tagozat különdíja
HELL ENERGY Magyarország Kft. – HELLoALU – dobjunk össze közösen egy zöldebb jövőt!
Kapcsolódó cikkeink
Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Statisztikák tükrében
Helyzetkép a cukrászdákból – Nehéz szemeszter elé nézhetünk címmel tartott…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >