Átadták a Fenntarthatóság Szimbólum 2023 verseny díjait
A Trade magazin negyedszer adta át a Fenntarthatóság Szimbóluma díjakat hagyományosan, az FMCG szakma legnagyobb konferenciáján, az ötnapos Business Days-en, szeptember 27-én.
A Trade magazin évek óta kiemelten foglalkozik a fenntarthatóság kiterjesztett témakörével a magazin oldalain, valamint eseményein. A Fenntarthatóság Szimbóluma versenyen olyan cégek és projektek részesülnek elismerésben, amelyek hozzájárulnak a karbonlábnyom csökkentéséhez, a klímaváltozás elleni küzdelem támogatásához, a körforgásos gazdaság szereplőinek nagyobb számához, az élelmiszerpazarlás elleni küzdelemhez, és a hulladékkezelés hatékonyságának növeléséhez, beleértve a környezetbarát csomagolóanyagok jelenlétének növelését.
A pályázat célja, hogy minden évben minél több olyan sikeres projekt kerüljön bemutatásra a Trade magazin által, amelyek hozzájárulnak egy fenntarthatóbb jövő eléréséhez.
A meghirdetett kategóriákba érkezett pályázatokat a szakmai zsűri értékelte, így az idei díjátadón 18-an vehették át az elismerő oklevelet, több kategóriában, és mostantól használhatják a Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 védett jelölést.
Az alábbi táblázatban a Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 nyertesei, valamint pályázatuk rövid leírása olvasható. Minden nyertesnek gratulálunk a Zsűri minden tagja nevében, és várjuk a következő versenyre is a nagyszerű fenntarthatósági pályázatokat!
Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 cím nyertesei
Személy kategória
Mucska Péter, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. vállalati kapcsolatokért felelős vezetője – Mucska Péter – Az ember, akinek mindene a fenntarthatóság
Termék/Szolgáltatás kategória
Auchan Magyarország Kft. – A paradicsom fenntartható csomagolása
Procter&Gamble Nagykereskedelmi Kkt. – Ariel EcoClic környezetbarát csomagolás
Sipospack Kft. – Sipos DoyPPack újrahasznosítható csomagolás
Target Sales Group Kft. – Green Clean Change – A környezettudatos fogkefék legújabb generációja
Vállalat kategória
Essity Hungary Kft. – Fenntartható értéket teremtünk
FoxPost Zrt. – Fenntarthatóság szimbóluma 2023 – A FoxPost
Gorenje Magyarország Kft. – EcoVadis ezüstérmet kapott a Gorenje fenntarthatósági stratégiája
Hipp Termelő és Kereskedelmi Kft. – A HIPP több mint bio
MiReHu Nonprofit Kft. – Hulladékgazdálkodás másképp – A MaKuka brand bevezetése a MiReHunál
SPAR Magyarország Kft. – Fenntartható élelmiszer-kereskedelmi folyamatok
Tesco-Global Áruházak Zrt – Tesco a karbonsemlegességért
CSR kategória
Coca-Cola Szolgáltató Kft. – Hulladékmentes Tisza program 2022-23 a The Coca-Cola Foundation támogatásával
HELL ENERGY Magyarország Kft. – HELLoALU – dobjunk össze közösen egy zöldebb jövőt!
Lidl Magyarország Bt. – #Együtt a tisztább Dunáért
METRO Kereskedelmi Kft. – METRO Fenntartható Gasztronómia Fórum és Díjátadó
Tesco-Global Áruházak Zrt. – A Tescónál napról napra többet teszünk a közösségekért
Westend Üzemeltető Kft. és a Touché Event Kft. – Adj új életet régi ruháidnak!
MMSZ – Zöld tagozat különdíja
HELL ENERGY Magyarország Kft. – HELLoALU – dobjunk össze közösen egy zöldebb jövőt!
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárt az idei Future Store (videóval)
A SIRHA Budapest 2024 kiállítás kísérő eseményeként idén is megrendezte…
Tovább olvasom >Megnyílt a SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás
A magyar agrárium lenyomata a SIRHA Budapest Nemzetközi Élelmiszeripari és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >