Árplafont vezet be a napi fogyasztási cikkekre a Coop Norvégiában
Mintegy kétszáz napi fogyasztási cikknek rögzíti az árait a Coop Norge az év végéig a magas inflációs ráta által érintett fogyasztói költések védelme céljából.
Az árplafon azonnal hatályba lép valamennyi Coop Norge láncban, így az Extra és Obs! diszkontláncokban, valamint a Coop Mega szupermarketláncban és a Coop Prix, Coop Marked és Matkroken kisboltokban is.
A többek között zöldség-gyümölcsöt, frissárut, felvágottakat is magába foglaló 200 termék kiválasztásakor a döntéshozók egyedülálló vásárlói insightot alkalmaztak.
Kapcsolódó cikkeink
Új sajátmárkás termékdizájnt vezet be a Coop Trading
A Coop Trading frissíti sajátmárkás termékeinek csomagolását, hogy egységes megjelenést…
Tovább olvasom >Élelmiszer-árplafont követelnek a német fogyasztók
Az ukrajnai háború következtében az élelmiszerárak olyan meredeken megemelkedtek, hogy…
Tovább olvasom >Gondolatok a hazai üzemanyagpiac működéséről
Amikor tavaly novemberben a kormány megszabta az alapüzemanyagok fogyasztói árának…
Tovább olvasom >További cikkeink
Még lehet jelentkezni a Menedzserszövetség mentorprogramjára!
A nagysikerű mentorprogramok a fiatal és a tapasztaltabb vállalatvezetők szakmai…
Tovább olvasom >Előzd meg a kiégést!
A Trade Marketing Klub nyári találkozója idén is kitekintő jellegű…
Tovább olvasom >OKSZ: Vezesse ki a Kormány az árstopot és szüntesse meg a kiskereskedelmi adót
Az Országos Kereskedelmi Szövetség tagvállalkozásai felháborodással értesültek arról, hogy a…
Tovább olvasom >