AM-államtitkár: juh- és kecskehús, valamint tejtermékek fogyasztását ösztönző kampányt indít a kormány
Juh- és kecskehús, valamint tejtermékek fogyasztását ösztönző kampányt indít a kormány, amelynek célja, hogy az erősen exportorientált ágazat termékei utat találjanak a magyar fogyasztókhoz is – mondta szerdán az Agrárminisztérium mezőgazdaságért felelős államtitkára Budaörsön.
Feldman Zsolt az Auchan áruházban tartott, gasztronómiai bemutatóval egybekötött kampánynyitó rendezvényen elmondta, hogy a juhtartás 8300 tenyésztő megélhetését biztosítja. Európa a juhtenyésztés tekintetében nem önellátó, behozatalra szorul, ezért a magyar gazdaságban vannak lehetőségek ezen a területen, amit mutat, hogy az elmúlt három negyedévben 40 millió euró értékű élő juh hagyta el az országot – fűzte hozzá Feldman Zsolt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Legendás balatoni étterem húzhatja le a redőnyt
A 2016 óta működő Zománc Bisztrócska nyolc év után új…
Tovább olvasom >Brand Finance: A kínai Yili a világ legértékesebb tejtermékmárkája
Immár ötödik egymást követő évben lett a kínai Yili a…
Tovább olvasom >Ezért olyan drágák a fine dining ételek
A fine dining éttermek világa gyakran összekapcsolódik a luxussal és…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: augusztusban 3,4 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. augusztusban az egy évvel korábbiakat átlagosan 3,4 százalékkal meghaladták,…
Tovább olvasom >Sikeres volt-e a chipsadó, avagy hogyan lehetne csökkenteni az elhízást Magyarországon?
Egyre több magyar küzd súlyfelesleggel. A legújabb adatok szerint sajnos…
Tovább olvasom >Nagy Márton elégedett az infláció csökkenésének mértékével
Az előző hónapokhoz hasonlóan augusztusban is a piaci várakozásoknak megfelelő…
Tovább olvasom >