A Tetley 26 millió fontot költ új papírcsomagolásra
A Tetley teamárka új kartoncsomagolás bevezetésével növeli termékei fenntarthatóságát.
A 26 millió fontos beruházással készülő új kartondobozok júniusban kerültek forgalomba a szupermarketekben.
Az új designra való átállással a Tetley csomagolásainak 97%-a többször használható, újrahasznosítható vagy komposztálható és azt a cél szolgálja, hogy a vállalat 2025-ig 100%-ban ilyen csomagolást alkalmazzon.
A 100%-ban újrahasznosítható kartonból élelmiszeripari nyomdafestékkel készült új csomagolások nem tartalmaznak külső műanyagfóliát, és a szokásos karton-újrahasznosítási útvonalakon keresztül ártalmatlaníthatók.
A kartondobozok mérete 25%-kal kisebb, mint a versenytársakéi, így könnyebben szállíthatók, és velük több hely marad a boltok polcain és otthon, a konyhaszekrényben is.
A Tetley teafilterek szintén növényi alapanyagokból készülnek, és a szerves hulladékgyűjtőbe dobva komposztálhatók.
– Ez több ponton is jelentős előrelépés a fenntarthatósági programunk számára – mondta a NamNewsnak Cassie Shuttlewood, a Tetley stratégiai bevezetésért és fenntarthatóságért felelős vezetője.
– Kezdve a gyárunkban meglévő gépek használásától és az új, modern formátumok és növényi alapú teafilterek előállítására való átállításuktól, egészen a kompakt dobozok végső kivitelezéséig, amelyeket a vásárlók és a fogyasztók igényeit szem előtt tartva terveztünk és gyártunk.
Kapcsolódó cikkeink
Csaknem öt millió kilogramm adományt gyűjtött az év első félévében az Élelmiszerbank
Csaknem öt millió kilogramm élelmiszert mentett meg és osztott szét…
Tovább olvasom >Itt a világ első környezetbarát teje
Egy kis tasmániai tejüzem, az Ashgrove, világszerte elsőként dobott piacra…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >