A Tesco kapcsolatépítő alkalmazása
A Tesco elindította a beszállítókat segítő mobiltelefonos alkalmazását, mely sokkal hatékonyabbá teszi a kommunikációt az üzletfelek között. A program segítségével a beszállítók azonnal értesülnek a legfrissebb hírekről, belső információkról a Tescóval kapcsolatban, illetve a cégek jelentkezhetnek bemutatókra, konferenciákra és egyéni látogatásokra. Emellett az alkalmazás arra is lehetőséget ad, hogy azonnal információt cseréljenek a felek.
A Tesco beszállítóhálózatának dedikált honlapjához eddig 5000 cég csatlakozott a világ 50 országában. A legutóbbi felmérés azt mutatta, hogy a vállalkozások 94 százaléka találja hasznosnak a rendszert, úgy vélik, a segítségével jobb kapcsolatot tudtak kialakítani a lánccal, a naprakész információk pedig saját üzletük növekedését is előremozdította.
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Kiderült, mennyit keres a Tesco első embere
A Tesco vezérigazgatója, Ken Murphy, az idei évben rekordösszegű, 10…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >