Angliában a Tesco biztonsági intézkedéseket hoz, mivel az emberek az infláció miatt bolti lopáshoz folyamodnak
A Tesco növeli a biztonsági intézkedéseket áruházaiban, mivel a „kétségbeesett emberek” a megélhetési válság közepette bolti lopásokhoz folyamodnak. John Allan elnök elmondta, hogy a vásárlók extra biztonsági címkéket látnak majd az élelmiszereken, és a boltokban is fokozott biztonsági jelenlétet biztosítanak.
„Úgy gondolom, hogy a bolti lopás aggodalomra ad okot, és a rendőrség fellépése és reagálása azokra az esetekre, amelyekben mi és más kiskereskedők – és ez az egész kiskereskedelemben aggodalomra ad okot – problémát jelent” – mondta. „Nem szimpatizálok azokkal, akik bolti lopást követnek el, de megértem, hogy a kétségbeesett emberek néha kétségbeesett lépéseket tesznek, amikor szó szerint nincs több pénzük.”
A Times Radio-nak nyilatkozva a szupermarketóriás elnöke azt állítja, hogy „ellenáll a beszállítói áremeléseknek”, amíg az élelmiszerbolt „ésszerűen megteheti”. Azonban azt mondta, hogy ha a beszállítóknak jelentős költségnövekedéssel kell szembenézniük, akkor előbb-utóbb az áremelkedéseket át kell hárítaniuk az élelmiszerboltra, majd a fogyasztókra. Hozzátette, hogy a Tesco azzal is segít a vásárlóknak, hogy megmutatja nekik a Tesco sajátmárkás termékek vásárlásának előnyeit, valamint az Aldi diszkont áruházlánccal való áregyeztetést.
Allan szerint a Tesco vásárlóinak háromnegyede aggódik az infláció miatt. Hozzátette, hogy ez a szám minden hónapban növekszik, mivel a vásárlóknak most az inflációval, de az energiaszámlák jövőbeli költségeivel is foglalkozniuk kell.
Kapcsolódó cikkeink
Folytatódhat jövőre a hitelezés fellendülése?
Akár még a 2021-es rekordévet is túlszárnyalhatja idén a lakossági…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >3,7%-kal emelkedtek az árak novemberben
Az októberi 3,2%-os év/év alapú áremelkedést követően novemberben 3,7%-kal nőttek átlagosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >