A Tej Terméktanács is csatlakozott a „Minden Gyerek Lakjon jól!” alapítvány akciójához
A „Minden Gyerek Lakjon Jól!” Alapítvány több élelmiszerlánc részvételével újabb akciót indít a 47 leghátrányosabb helyzetű kistérségben, ahol 2010 óta közel 40 000 hátrányos helyzetű gyerekes családnak segített. Az akció célja, hogy az ezen kistérségek településein élő hátrányos helyzetű, 3 év alatti gyermeket nevelő családok számára segítséget nyújtson a kisgyermekek megfelelő táplálásához.
A programhoz idén csatlakozott a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács is, így a 2016. március 23-án Heves városban induló akció során több mint 2700 liter ’TEJSZÍV’ logóval ellátott dobozos tejet ad át az ott élő hátrányos helyzetű családok számára.
Bízunk benne, hogy az akcióban résztvevő élelmiszerláncok mellett a Tej Terméktanács is segíteni tudja az Alapítvány munkáját, hozzájárulva ezzel az érintett családok megsegítéséhez. Az egészséges táplálkozás, így a tejfogyasztás biztosítása is rendkívül fontos a kisgyermekek számára, hiszen szervezetük így jut megfelelő mennyiségű és minőségű tápanyaghoz. A tejben lévő vitaminok és ásványi anyagok hozzájárulnak a gyermekek megfelelő testi fejlődéséhez, növekedéséhez, életműködésük zavartalan fenntartásához.
Kapcsolódó cikkeink
Zöldség-gyümölcs ételmentő csomagokat vizsgáltak a Nébih szakemberei
Ötödik alkalommal szervezte meg szokásos adventi élelmiszer-adományozási programját a Mészáros…
Tovább olvasom >Karácsonyi adománygyűjtést szervez a Magyar Vöröskereszt az Auchan áruházakban
A Magyar Vöröskereszt december két hétvégéjén az Auchanban gyűjt adományokat…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >