A Sainsbury’s az online étrend- és étkezéstervező appal, a Lollipoppal társul
Az online étrend- és étkezéstervező platform, a Lollipop a Sainsbury’sszel lépett együttműködésre. Az applikáció felhasználóinak lehetőséget nyújt több ezer recept felhasználásával heti menük összeállítására, melyekhez az alkalmazás automatikusan bevásárlólistát is generál valamely nagy szupermarket kínálata alapján.
A platform jelenleg speciális diétás szükségletek és más preferenciák alapján képes tervezni közvetlenül a Sainsbury’s online termékkatalógusából rendelhető hozzávalókkal, de a tervezet igény szerint manuálisan is kiegészíthető. Emellett a felhasználók közvetlenül kiválaszthatják a Sainsbury’s házhozszállítási szolgáltatásával kapcsolatban a számukra átvétel szempontjából alkalmas idősávot.
A szolgáltatást jelenleg csak az arra feliratkozott vásárlók használhatják. A Lollipop várhatóan valamennyi nagy szupermarketet integrálni kívánja a platformba.
Kapcsolódó cikkeink
Komoly leépítésekre készül a brit Sainsbury’s
A brit Sainsbury’s élelmiszerlánc jelentős leépítést hajt végre az Egyesült…
Tovább olvasom >AI-képes tárolókba zárja az értékes alkoholtermékeket a Sainsbury’s
AI-képes szekrényekbe zárta az alkoholtermékeket a Sainsbury’s néhány üzletében, így…
Tovább olvasom >Szintet lép a brit Sainsbury’s
A kiskereskedő új hároméves stratégiájával a piaci részesedés, a vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >