A repoharak visszaváltását forradalmasítja a Mastercard pénzküldési megoldása
A Mastercard City Takeover daytime bulikon augusztus 10 – 13. között egy rendkívüli innovációt mutatnak be a fesztiválozók számára.
A szervezők lehetőséget biztosítanak a látogatóknak arra, hogy a Mastercard pénzküldési megoldásának köszönhetően a repoharaik teljes árát visszakapják, méghozzá a bankkártyájukra, ezzel gyorsítva és megkönnyítve a visszaváltás menetét.
„A Mastercard pénzküldés egy olyan megoldás, amely fizetést tesz lehetővé közvetlenül a címzett kártyájára. A kereskedők visszatérítést nyújthatnak a vásárlóknak, míg a felhasználók gyorsan fizethetnek egymásnak, vagy egyszerűen tölthetik fel pénzzel kártyáikat és digitális pénztárcáikat. Az elmúlt években egyre nagyobb számban fordultak elő személyek közötti fizetések, de a megoldás a vállalkozások számára is egyértelmű előnyökkel jár. Ez egy olyan szolgáltatás, amely egyszerűbbé, gyorsabbá és intelligensebbé teszi a pénzküldést – így az emberek nemcsak választási lehetőséget, hanem zökkenőmentes fizetési élményt is kapnak”
– mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
Hogyan működik a repohár visszaváltás
A pohárvisszaváltás a megoldás segítségével egyszerűbb, mint valaha. Semmi mást nem kell tennie a látogatónak, mint a visszaváltani kívánt repoharat odavinnie a visszaváltó ponthoz, ahol a pohár összege direktben, egy érintéssel a bankkártyájára kerül feltöltésre. Természetesen a megoldás minden márkájú érintésmentes bankkártyára és eszközre vonatkozik, így nem csak gyorsabbá, de környezetbarátabbá is válik a visszaváltás menete. A rendezvényeken kizárólag a bankkártyákra vagy okostelefonokra adják vissza a poharak összegét, készpénzre való visszaváltás nem lesz lehetséges.
A repohár használat előnyei
Egyes kutatások szerint a repohárhasználat akár 60-70%-al csökkentheti az ezzel kapcsolatos karbonlábnyomunkat. Sőt, egy darab pohár akár 100 különböző alkalommal is felhasználásra kerülhet, amely bevezetésekor nagy előrelépésnek bizonyult az egyszer használatos poharakkal szemben. A koncertek és fesztiválok jelentős mennyiségű hulladékot generálnak, így most a Takeover fesztiválok a Mastercarddal való együttműködésnek köszönhetően sokat tesznek a zöldebb és fenntarthatóbb rendezvénykultúráért.
Kapcsolódó cikkeink
A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >