Márkus Gergely lett a Mastercard magyarországi és szlovéniai igazgatója
A Mastercard bejelentette, hogy mától új vezető, Márkus Gergely felel a magyar és a szlovén piacok stratégiai és operatív irányításáért.
Márkus Gergely
„Nagy megtiszteltetés számomra, hogy engem bíztak meg a magyar és szlovén csapat vezetésével ebben az izgalmas időszakban. A Mastercardnál továbbra is azon dolgozunk, hogy megőrizzük piacvezető pozíciónkat azáltal, hogy a magyar banki és kereskedelmi partnereinket a legújabb innovációinkkal és közös fejlesztésekkel segítsük a fizetések digitalizálásában. Emellett pedig új területeken is tovább szeretnénk erősíteni piaci jelenlétünket, legyen szó kibervédelemről, AI-alapú azonosítási folyamatokról, vagy akár innovatív kereskedelmi megoldásokról. Szerencsésnek tartom magam, hogy aktív szerepem lehet ebben a következő években”
– mondta kinevezése kapcsán a vezető.
„Nagyon örülünk, hogy Márkus Gergely személyében egy, a helyi és nemzetközi piacokat egyaránt jól ismerő szakember veszi át a magyar és szlovén csapatok irányítását. Korábbi feladatkörében mindig kiemelkedő eredmények születtek, így biztosak vagyunk abban, hogy a mostani, új szerepkörében sem lesz ez másképp”
– mondta Peter Bakenecker, a Mastercard Közép-Európáért felelős elnöke.
Márkus Gergely 2019-ben csatlakozott a Mastercardhoz a cég tanácsadói feladatait ellátó Advisors csapat igazgatójaként, ahol stratégiai projektek megvalósítását felügyelte magyarországi és európai ügyfelek számára. Alelnökként és klasztervezetőként társfejlesztője és vezetője volt a budapesti Advisors Hubnak.
A Mastercardhoz csatlakozása előtt a McKinsey & Company vezetői tanácsadójaként dolgozott fizetési, banki és biztosítási iparágak ügyfeleinek szolgálatában Európa-szerte. MBA diplomáját az Oxfordi Egyetemen, alapdiplomáját a budapesti Corvinus Egyetemen alkalmazott közgazdaságtanból szerezte.
Kapcsolódó cikkeink
Szakértők: a kiberbűnözőkkel szemben az edukáció a leghatékonyabb védekezés
Az edukáció a leghatékonyabb védekezés a kiberbűnözőkkel szemben, mivel bárhogyan…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >