A PICK új kampánya a közös szurkolásra épít
A PICK idén nyáron megmozgatja a fogyasztói közösséget: új, limitált szériás termékajánlatokkal és kommunikációjában a fiatalabb korosztály által kedvelt platformokon jelenik majd meg, ahol mikroinfluenszerek bevonásával indítja el új online, közösségépítő kampányát.
Háttér: A PICK termékei több mint 150 éve népszerű hozzávalói egy-egy közösségi programnak, legyen szó családi, vagy baráti összejövetelekről. A közösségi élményekhez hozzájárulva, a nyári sportesemények és a sportolás apropóján a márka „Szurkoljunk együtt!” szlogennel olyan egyedi, focis „in-out” termékekkel és szurkolói csomagajánlatokkal várja a fogyasztókat június és július hónapokban, amik mind csomagolásban, in-store megjelenésben, mind pedig a termékkel kapható ajándékban is egyediek.
A PICK Téliszalámi termékek 70 g-os szeletelt változatait a foci csapatok kezdő létszámával megegyező mennyiséggel, +11 százalékkal túltöltik. Továbbá, ebben az időszakban a meccsnézések és baráti összejövetelek népszerű snackjei, a PICKSTICK termékek, a „Te csapatod, a Te ízed” szlogennel és tematikus focis dizájnnal ellátva kerülnek a polcokra. A Téliszalámi és Rákóczi rúdáru szalámik időszakosan szurkolói ajándékkal (mini focilabda) egészülnek ki a kampány ideje alatt a legtöbb kereskedelmi üzletben.
Kampánycél:
A kampány fő célja, hogy a PICK a nyári együttlétek, a közös szurkolások közösségépítő hozzávalójává váljon, legyen szó online, társasági eseményekről vagy kisebb baráti, családi összejövetelekről. Mindezt az online csatornák újszerű kihasználásával és a fiatalabb célcsoport kiemelt elérésével szeretné megtenni a nyári sportesemények ideje alatt. A nagymúltú márka tematikusan először csatlakozik kampány szinten egy, a fogyasztókat ennyire megmozgató aktualitáshoz, az újszerűséget pedig tovább építi egy olyan csatorna beválasztása a kampánykommunikációba, mint a TikTok.
„Ezen a nyáron talán ismét fellélegezhetünk kissé; ha még szűk körben is, vagy csak az online térben, de újból átélhetjük a társasági alkalmak kohéziós erejét és együtt szurkolhatunk vagy izgulhatunk a nyári sporteseményeken, közösen élhetjük meg a sikereket. Szeretnénk valamilyen formában ezeket az együttléteket támogatni és megmozgatni a magyar közösséget limitált kiadású termékeinkkel, in-store, és újszerű közösségi média kommunikációnk által”
– mondta el Király Krisztián, Business Development Manager.
Kreatív koncepció:
A #naladaPICKlabda online, közösségi média és PR kampány a PICK egyik limitált szériás elemére épít, ugyanis a fogyasztók ez időszak alatt ajándék mini focilabdát kapnak a promócióban résztvevő rúd kiszerelésű PICK Téliszalámik és Rákóczi szalámik vásárlása esetén. Az ajándék minilabda széleskörűen felhasználható: stresszlabdaként, akár kötetlen játszadozáshoz otthon, munkahelyen, vagy éppen kirándulás során kihívások elé állítva ismerősöket, rokonokat. Több mint negyedmillió mini focilabdát szerezhetnek meg a vásárlók, amivel részt vehetnek a #naladaPICKlabda TikTok és Instagram kihívásban, ahol értékes nyereményekért indulhatnak.
A május 25-én startoló kampányhoz júniusban TikTok véleményvezérek is csatlakoznak: fiatal mikroinfluenszerek fogják megmutatni, hogyan tudnak a vásárlók az ajándék mini labdával dekázni, kezet erősíteni vagy éppen lazítani, stresszt levezetni. A nyertes pályázók sorsolás útján értékes nyereményekben (fejhallgató, focilabda vagy sportkamera) részesülhetnek, illetve a legizgalmasabb felvételeket egy vágott videó formájában teszi közzé a PICK június 30-át követően.
Mindemellett egy egyedi, szendvicsrecepteket is ajánló microsite-tal egészül ki a kampány, naladapicklabda.hu címmel, ezzel is támogatva a társasági események előkészületeit. „Terítéken a foci” – avagy receptjeivel a PICK adja a kezdő 11-et: az ide látogatók összesen 15 darab szendvicsrecept közül válogathatnak, amelyből öt darab a szurkolást támogatja, olyan fantázianevekkel, mint a „Gólöröm”, a „Szöglet” vagy a „Döntetlen”.
A további tíz „nemzetek szendvicse” recept június 10-től kerül ugyanitt megosztásra, inspirációt adva a különböző nemzetek ízvilága által. Emellett a nyereményjátékkal kapcsolatos összes információ is ezen az oldalon lesz elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >