A Netflix egy kiskereskedelmi lánccal dolgozik együtt

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 01. 17. 11:34

A francia szupermarketlánc, Carrefour, és a streaming platform, Netflix, egy új előfizetési programot tesztelnek együtt, amely Carrefour Plus néven fut. A kísérleti program jelenleg két városban, Rouen és Bordeaux területén, érhető el, és az első, amikor a Netflix egy nagy kiskereskedővel együttműködik az előfizetési szolgáltatás terén.

Carrefour Plus néven indul az együttműködés

A program részeként a Carrefour 10%-os kedvezményt kínál minden saját márkás termékre a vásárlóknak, valamint havi 5,99 euróért a Netflix Standard előfizetését is magában foglalja. A szupermarketlánc az innováció iránti elkötelezettséggel és a vásárlói élmény fokozása érdekében indokolta döntését. A Netflixszel való együttműködés révén a vevők szórakozás és élelmiszer vásárlása között nem kell kompromisszumot kötniük.

A Carrefour Plus előfizetői további előnyökhöz is jutnak, beleértve a 60 eurós vagy annál nagyobb rendelés esetén ingyenes házhozszállítást. Emellett körülbelül 10 üzlet kínál Netflix-termékeket, mint például figurák, pólók, bögrék, táskák és poszterek olyan népszerű sorozatokból és filmekből, mint a Stranger Things, a Bridgerton család, a One Piece és a Rebel Moon. A program terjesztését a tesztelés eredményei fogják befolyásolni.

Kapcsolódó cikkeink