A Nespresso megnyitja első magyarországi élményközpontú, interaktív Boutique-ját
Minden érzékszervre ható, interaktív kávékóstolásban és újgenerációs megoldásokban gazdag vásárlási élményben lehet része annak, aki betér a Nespresso megújult Andrássy úti Boutique-jába: a márka üzletében ugyanis júliustól számos innovatív elem teszi még felejthetetlenebbé a vásárlást.
Több mint harminc évvel ezelőtt egy innovatív ötlettel kezdődött a Nespresso története: azzal, hogy a tökéletes espresso kávé élményét bárki otthonában is élvezhesse, szakemberek közreműködése és speciális felszerelések nélkül. A Nespresso által megalkotott kapszulás rendszer átformálta a kávézási szokásainkat, és a cég azóta is számos innovatív megoldást vezetett be annak érdekében, hogy az otthoni kávézás élménye tökéletes lehessen.
A kiemelkedő vásárlói élmény megteremtése volt a cél akkor is, amikor a Nespresso bemutatta új, élményközpontú, innovatív és interaktív Boutique-koncepcióját, mely most Budapestre, az ikonikus Andrássy úti Boutique-ba is megérkezett.
Budapest legszebb sugárútján, az Operával szemben 2006-ban nyitott meg az első Nespresso Boutique.
A márka exkluzív bemutató üzletében történő vásárlás mindig is különleges volt a Nespresso vásárlói számára, akik ez év júliusától minden érzékszervre ható élményekkel gazdagodhatnak, ha ellátogatnak a márka központi üzletébe.
A belépőt első pillantásra rabul ejti a megújult belső tér, ahol a korábbi sötét színek helyett világosabb, melegebb, otthonosabb, egyes helyeken „latte” vagy épp „cappuccino” árnyalatok, illetve természetes felületek fogadják. A Boutique-ba érkező vásárlók rögtön a bejárat melletti első kóstolóasztalnál megismerhetik a Nespresso aktuális kávéújdonságait. Az üzlettér hátsó részét díszítő Atelier kóstolóasztalnál a látogatók elleshetik kedvenc kávéreceptjeik elkészítésének titkait, megtanulhatják a tökéletes tejhab előállításának fortélyait, vagy kipróbálhatják a kávégépeket. Ez lesz a színhelye a jövőben megrendezendő kávés Masterclass workshopoknak, melyek keretében a kávérajongók elmélyíthetik tudásukat a kávé világáról. Az érdeklődők egyedi illat- és kóstolóélményekkel is gazdagodhatnak, és egy VR-szemüveg segítségével pedig bejárhatják a kolumbiai kávétermőterületeket is.
A megújult Boutique a vásárlás technikai részleteit illetően is innovatív. Magyarországon elsőként vásárláskönnyítő digitális megoldások kerültek bevezetésre, melyeknek köszönhetően megszűntek a hagyományos kasszapultok, és a teljes üzlettér bejárhatóvá vált. Mostantól a rendeléseket kávézás közben, tabletek segítségével veszik fel a kávészakértők, akik az üzlet bármely pontján rendelkezésre állnak. A készpénzzel fizető vásárlókat pedig egy automata pénzkezelő segíti.
A pillanatnyi élmények mellett a Nespresso számára legalább ugyanolyan fontos a jövő, így az új Boutique-ban kiemelt figyelmet kapott a fenntarthatóság. Olyan belsőépítészeti elemek kaptak helyet, mint a kávézaccból készült pultfelületek vagy a kizárólag újra-erdősítési programokból származó faanyagokból készült bútorok és burkolatok. Emellett kialakításra került a már megszokott használtkapszula-gyűjtőpont is. Az Andrássy úti Boutique a helyi művészetnek is helyet ad, az üzlettér falain újrahasznosított kapszulák felhasználásával készült helyi virágmotívumok jelennek meg.
Az új Boutique-koncepció Magyarországra érkezését egy, a magyar közönségnek kedveskedő, helyi kampánnyal ünnepli a Nespresso. A Szervusz Budapest kampány keretében az Andrássy úti üzlet kirakatát a nyár folyamán egy, a magyar hagyományok előtt tisztelgő, újragondolt kalocsai mintás dekoráció díszíti. A kampány részeként limitált mennyiségben csak itt kapható kávéválogatások is elérhetők.
Az új, innovatív Nespresso Boutique-koncepciót a többszörös designdíj-nyertes, világhírű Edward Barber és Jay Osgerby által alapított Universal Design Studio építészeti és designiroda alkotta meg.
Ha egyedi, minden érzékszervre ható vásárlási élményre vágyik, látogasson el a megújult Andrássy úti Nespresso Boutique-ba, és kóstolja meg az ünnepi nyitás alkalmából megalkotott kávékülönlegességeket!
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Dinamikus növekedés és kihívások a globális kávépiacon
A globális kávépiac jelentős bővülés előtt áll, mivel a kereslet…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >