A MOL az új típusú üzleti képességek fontosságát hangsúlyozza
A március 7-i Microsoft Retail Day konferencia szakmai előadásai között a MOL fejlesztéseivel is megismerkednek majd a résztvevők.
Fresh Corner – A retail digitalizáció útján című előadásában Stekl László, a MOL Fogyasztói Szolgáltatások IT igazgatója bemutatja, hogyan segítik a digitalizációs megoldások az ügyfelek számára adott kényelmi szolgáltatások és személyre szabott ajánlatok kialakítását, amelyek a jövőben a vállalat kiskereskedelmi eredményeinek növekedését és a fogyasztói elégedettség növelését szolgálják.
– Ehhez természetesen szükség van a digitalizációs stratégia elkészítésére, és annak fegyelmezett megvalósítására – emeli ki Stekl László. – Olyan új típusú üzleti képességekről lesz majd szó, mint a Digital Account, a one-to-all, one-to-many és one-to-one kereskedelmi ajánlatok, az e-commerce, a data analytics, a next best offer, a master data management és a különböző fizetési megoldások. Ezek megvalósításához pedig olyan digitális IT képességek kialakítása szükséges, mint a Data Lake és Data Warehouse, a gépi tanulás, a mesterséges intelligencia, a customer relationship rendszer, a loyalty, a kampány motor, IoT és API Gatway, valamint a valós idejű integráció – részletezi a szakember előadásának kulcsfogalmait.
Március 7-én, Magyarországon első alkalommal kerül megrendezésre a Microsoft Retail Day. A szoftvervállalat saját szervezésű konferenciájának központi témáját a kereskedelemben egyre hangsúlyosabb, mesterséges intelligenciát is tartalmazó, digitális megoldások adják. A rendezvény célja, hogy konkrét példákon keresztül bemutassa azokat a Microsoft-alapú fejlesztéseket és eszközöket, amelyek a digitalizáció korának vásárlói igényeit is szem előtt tartva, hatékonyan támogatják az offline és online értékesítést.
A szakmai napon egyéni és páros prezentációk sora váltja majd egymást, felvonultatva a legkülönfélébb hazai és külföldi fejlesztéseket.
A konferencia együttműködő partnereként a szakmai előadásokat a Trade magazin moderálja, mely az FMCG piac első számú retail szaklapjaként maga is kiemelt figyelmet fordít a hazai és külföldi retail fejlesztésekre, valamint a digitalizáció és a vásárlói élmény aktuális és jövőbe mutató kérdéseire.
További információ: https://www.microsoftevents.com/profile/6217181
(x)
Kapcsolódó cikkeink
1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges…
Tovább olvasom >Várják az éttermek a használt olaj begyűjtéséért járó pénzt
Sok magyar vendéglátóhely még mindig várja a MOHU-tól a félévnyi…
Tovább olvasom >Ez volt a 2023-as év egyik rekorder étele
Számos olyan magyar rekord van, amit büszkén mondhatunk a magunkénak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >