A MOL az új típusú üzleti képességek fontosságát hangsúlyozza
A március 7-i Microsoft Retail Day konferencia szakmai előadásai között a MOL fejlesztéseivel is megismerkednek majd a résztvevők.
Fresh Corner – A retail digitalizáció útján című előadásában Stekl László, a MOL Fogyasztói Szolgáltatások IT igazgatója bemutatja, hogyan segítik a digitalizációs megoldások az ügyfelek számára adott kényelmi szolgáltatások és személyre szabott ajánlatok kialakítását, amelyek a jövőben a vállalat kiskereskedelmi eredményeinek növekedését és a fogyasztói elégedettség növelését szolgálják.
– Ehhez természetesen szükség van a digitalizációs stratégia elkészítésére, és annak fegyelmezett megvalósítására – emeli ki Stekl László. – Olyan új típusú üzleti képességekről lesz majd szó, mint a Digital Account, a one-to-all, one-to-many és one-to-one kereskedelmi ajánlatok, az e-commerce, a data analytics, a next best offer, a master data management és a különböző fizetési megoldások. Ezek megvalósításához pedig olyan digitális IT képességek kialakítása szükséges, mint a Data Lake és Data Warehouse, a gépi tanulás, a mesterséges intelligencia, a customer relationship rendszer, a loyalty, a kampány motor, IoT és API Gatway, valamint a valós idejű integráció – részletezi a szakember előadásának kulcsfogalmait.
Március 7-én, Magyarországon első alkalommal kerül megrendezésre a Microsoft Retail Day. A szoftvervállalat saját szervezésű konferenciájának központi témáját a kereskedelemben egyre hangsúlyosabb, mesterséges intelligenciát is tartalmazó, digitális megoldások adják. A rendezvény célja, hogy konkrét példákon keresztül bemutassa azokat a Microsoft-alapú fejlesztéseket és eszközöket, amelyek a digitalizáció korának vásárlói igényeit is szem előtt tartva, hatékonyan támogatják az offline és online értékesítést.
A szakmai napon egyéni és páros prezentációk sora váltja majd egymást, felvonultatva a legkülönfélébb hazai és külföldi fejlesztéseket.
A konferencia együttműködő partnereként a szakmai előadásokat a Trade magazin moderálja, mely az FMCG piac első számú retail szaklapjaként maga is kiemelt figyelmet fordít a hazai és külföldi retail fejlesztésekre, valamint a digitalizáció és a vásárlói élmény aktuális és jövőbe mutató kérdéseire.
További információ: https://www.microsoftevents.com/profile/6217181
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem,…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Mészáros Lőrinc jelentős nyereséggel értékesítette a karcagi műanyag-feldolgozót a Molnak
A G7 beszámolója szerint jelentős haszonnal adta el Mészáros Lőrinc…
Tovább olvasom >További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >