1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges intelligenciával, és az egész operációjában az Azure OpenAI-t használja.
A Coca-Cola Company 1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Microsofttal felhőalapú számítástechnikai fejlesztésekről és a technológiai óriás generatív mesterséges intelligencia szolgáltatásainak Coca-Cola általi globális szintű alkalmazásáról.
Az ötéves stratégiai partnerség keretében a Coca-Cola és a Microsoft közösen kísérletezik majd olyan új technológiákkal, mint az Azure OpenAI Service innovatív generatív AI felhasználási lehetőségek kidolgozása céljából különböző üzleti funkciókban – áll a közleményben.
A Coca-Cola minden alkalmazását a Microsoft Azure-ra helyezte át, és a legtöbb nagy független palackozó partner is követi a példáját.
Az italgyártó közel egy éve dolgozik a generatív AI-val, és már bevezette az Azure OpenAI Service-t a marketingtől kezdve a gyártáson át az ellátási lánc egészében és azon túl.
– Hosszú távú partnerségünk révén jelentős előrelépést értünk el a The Coca-Cola Company és független palackozói hálózatában világszerte a rendszerszintű AI-átalakítás felgyorsítása terén – mondta Judson Althoff, a Microsoft kereskedelmi vezetője.
A Sprite tulajdonosa vizsgálja a generatív AI-alapú digitális asszisztensek használatát az Azure OpenAI szolgáltatásban, hogy segítse az alkalmazottakat az ügyfélélmény javításában és a műveletek racionalizálásában.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
A Coca-Cola meghaladta a várakozásokat
A Coca-Cola jelentése alapján a cég meghaladta az elemzői várakozásokat…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >Valós segítséget jelenthetnek az akadálymentesített termékek a fogyatékkal élők számára
A WHO adatai szerint világszerte körülbelül 1,3 milliárd ember, vagyis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >