A kaviárőrületet használja ki a Modern Plant Based Foods
A kanadai Modern Plant Based Foods növényi alapú Vegan Kaviar termékcsaládja piaci rést kíván betölteni megfizethetőbb áron.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
A növényi alapú termékeket és húshelyettesítőket kínáló vancouveri Modern Plant Based Foods a kaviár növekvő népszerűségét igyekszik kihasználni.
Az elmúlt évben az influenszerek a közösségi médiában melegítőben is fogyasztható, laza snack formájában népszerűsítették a luxusélelmiszert. Ezt az élményt kínálja a Modern Plant Based Foods a vegán fogyasztóknak megfizethetőbb áron a nemrégiben piacra dobott Vegan Kaviar termékcsaládjával, amelyben lazac, wasabi és beluga ízvariációk szerepelnek.
A termék a Modern Plant Based Foods közleménye szerint „egyrészt luxus ízélményt kínál, másrészt megfizethető alternatívája a hagyományos, ám drága kaviárnak, illetve hatékonyan betölti a piacon tátongó jelentős űrt”.
A vállalat termékei Kanada egyes éttermeiben és kiskereskedőinél, köztük a Vancouverben található saját Modern Wellness bárjaiban, valamint online kaphatók.
A kaviárpiac értéke 2029-re várhatóan eléri az 547,03 millió dollárt, miután 2024 és 2029 között évente átlagosan 7,96%-kal bővül. A Mordor Intelligence kutatása szerint a kereslet megugrása részben a tápanyagban gazdag snackek és élelmiszerek iránti növekvő fogyasztói érdeklődésnek köszönhető. //
Kapcsolódó cikkeink
Hódítanak a növényi alapú élelmiszerek
A növényi alapú termékek piaca az utóbbi években robbanásszerű növekedést…
Tovább olvasom >80 millió svájci frankot invesztált a Nestlé szerbiai üzemébe
Nyolcvan millió svájci frankot (83,4 millió eurót) ruházott be a…
Tovább olvasom >Megszünteti két növényi alapú tejitalának gyártását a Danone US
Azért született döntés a Silk Nextmilk és a So Delicious…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasznosítható szupermarketet épít az Edeka
Németország vezető üzletlánca, az Edeka fenntartható „Triqbriq fa építési rendszert”…
Tovább olvasom >Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >Az alapanyagokra, a csomagolásra és a fenntarthatóságra összpontosító tech startupokkal kíván együttműködni a Mondelez
A snackóriás elmondta, hogy az inkubátorprogramja keretében együttműködő vállalatok korai…
Tovább olvasom >