A JYSK tovább terjeszkedik Magyarországon – két új áruházat is nyitnak
A JYSK tovább bővíti jelenlétét Magyarországon, és márciusban két új áruházat nyit. A bicskei és várpalotai egységekkel együtt a vállalat már 98 áruházzal üzemel az országban. Eközben a vállalat bejelenti a régebbi üzletek globális felújítását, több mint 3300 üzlet világszerte egy új, zöldebb koncepció szerint működik majd.
A budapesti agglomerációban található Solymáron és Móron, majd a 19. kerületben és Szarvason nyitottak új üzleteket. Az idei 2023/24-es pénzügyi évben még egy új áruház nyitását tervezik. Az online vásárlások számának növekedésének ellenére továbbra is jelentős az igény a fizikai áruházakra, különösen a nagyobb értékű termékeknél, például a bútoroknál és matracoknál.
Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Ausztriáért és Görögorszáért felelős country director hangsúlyozta a fizikai jelenlét fontosságát a vásárlók kiszolgálása érdekében.
„Látjuk, hogy az online vásárlások számának növekedése ellenére továbbra is jelentős az igény a fizikai áruházakra, különösen a nagyobb értékű termékeknél, például a bútorok és matracok esetében. Fontosnak tartjuk azt is, hogy mind a fővárosban, mind vidéken közel legyünk a vásárlókhoz, ezért folyamatosan nyílnak az áruházak országszerte”
– mondta Szimeiszter.
Energiatakarékos üzletek
Az új áruházak mindegyike közel ezer négyzetméteres lesz, és a 3.0-ás koncepció jegyében készülnek, amely három bemutatószobával segíti a bútorok közötti eligazodást. Emellett a JYSK külön matrac-stúdiót kínál, ahol a vásárlók tanácsokat kaphatnak és kipróbálhatják a termékeket otthonos környezetben. A dekorációs kellékek és kiegészítők területe még nagyobb teret kap, ahol szezonálisan frissülő, az aktuális trendeket követő termékek széles választékát találhatják.
Az energiahatékonyság iránti elkötelezettség jegyében az üzletek felújításakor kiemelt figyelmet fordítottak az energiahatékonyságra, például az izzókat LED-lámpákra cserélték, és mozgásérzékelőket szereltek a szociális helyiségekbe. Az új koncepció szerint az üzletekben a világítást három ütemben lehet felkapcsolni, amely lehetővé teszi, hogy kevesebb fény mellett is kiváló vásárlási élményt nyújtsanak, miközben az áruházak világításának energiafogyasztása legalább 25 százalékkal csökkenhet.
A JYSK folyamatosan fejleszti kiskereskedelmi tereit, az modern vásárlási preferenciákhoz és környezeti szempontokhoz igazítva, ezzel dinamikus és fenntartható vásárlási környezetet biztosítva vásárlóinak.
Kapcsolódó cikkeink
Növeli a befektetéseit a Mercadona Portugáliában
A spanyol Mercadona szupermarketlánc 180 millió eurót tervez portugál leányvállalatába…
Tovább olvasom >Csökkenti árait az IKEA
Az Ikea Németországban forradalmi változásokat tervez, beleértve tömeges árcsökkentéseket és…
Tovább olvasom >A JYSK folyamatosan dolgozik a környezeti lábnyomának csökkentésén
A dán vállalat, JYSK, ismét fontos lépéseket tesz a környezetvédelem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >