A JYSK folyamatosan dolgozik a környezeti lábnyomának csökkentésén
A dán vállalat, JYSK, ismét fontos lépéseket tesz a környezetvédelem területén, ezúttal a termékek csomagolásának és összetevőinek módosításával. A vállalat bejelentette, hogy jelentős változtatásokat hajt végre a paplanok csomagolásában, valamint eltávolítja az alumínium díszítő elemeket a kerti székeikről.
A kerti bútorok esetében az alumínium díszítő elem eltávolítása évente 22 tonnával csökkenti a felhasznált alumínium mennyiségét. Ezen kívül a paplanok csomagolásának új tervezése révén évente több mint 40 konténerrel kevesebbet kell használniuk, ami jelentős helymegtakarítást eredményez.
Ditte Revsbæk Hansen, a JYSK fenntarthatósági igazgatója szerint ez a lépés része a vállalat folyamatos erőfeszítéseinek a környezeti lábnyom csökkentése érdekében. A cég továbbra is aktívan keresi az új megoldásokat és újításokat az egész szervezet területén.
Az alumíniumkupakok csökkentése és a kartonpaplan haspántos csomagolás bevezetése nemcsak környezetvédelmi előnyöket hordoz, hanem jelentős mennyiségű alumíniumot és műanyagot is takarít meg évente. Ezek a lépések jelzik a JYSK elkötelezettségét a fenntarthatóság és a környezetvédelem iránt, miközben továbbra is minőségi termékeket kínálnak vásárlóiknak.
Kapcsolódó cikkeink
Itt a világ első környezetbarát teje
Egy kis tasmániai tejüzem, az Ashgrove, világszerte elsőként dobott piacra…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >