A Google pályázatot indít a közép- és kelet-európai régió digitális felzárkóztatásáért
A Google meghirdette a közép- és a kelet-európai régió országainak szóló Google.org Impact Challenge programját, amely a digitális felzárkóztatásért, illetve az inkluzív gazdasági növekedés elősegítéséért dolgozó szervezetek támogatását célozza – közölte a Google szerdán az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a Google kétmillió eurónyi támogatást oszt szét a pályázaton kiválasztott magyarországi, valamint további tíz ország kedvezményezettjei között, hogy segítse a szervezeteket a gazdasági újraindulást célzó jótékony projektjeik megvalósításában.
A nonprofit és forprofit szervezetek, valamint oktatási intézmények 2021. március 1-jéig jelentkezhetnek.
A közleményben rámutatnak arra, a Google 2020-ban vállalta, hogy Európában, Közel-Keleten és Afrikában 10 millió embernek, vállalkozásnak segít a digitalizációban. Tavaly csak a közép-kelet-európai régióban 250 ezer, Magyarországon 17 ezer embernek segített digitális készségeik fejlesztésében, vagy digitális karrierre váltásban.
Bíró Pál, a Google Magyarország vezetője a közleményben elmondta, hogy Magyarországon 2016 óta vesznek részt a digitális oktatás támogatásában, a Google.org Impact Challenge program újabb fontos lépés a digitális készségek fejlesztésének támogatásában.
Navracsics Tibor, az Európai Bizottság korábbi kulturális, oktatási, ifjúságpolitikai és sportügyi biztosa, az Északnyugat-magyarországi Gazdaságfejlesztési Zóna komplex fejlesztéséért felelős kormánybiztosa a közlemény szerint hangsúlyozta: a digitális forradalom kellős közepén minden eddiginél nagyobb szükség van az innovációra és az innovatív gondolkodásra, és büszke arra, hogy szakértőként részt vehet a Google.org Impact Challenge programban, amely jótékony célú projekteket vár vállalkozásoktól vagy nonprofit szervezetektől, és lehetővé fogja tenni számukra, hogy a támogatással új, innovatív gondolkodásra és stratégiákra épülő projekteket valósítsanak meg az egész társadalom javára.
A Google.org Impact Challenge közép-kelet-európai programjával kapcsolatos további információ, valamint jelentkezési lap a g.co/ceechallenge weboldalon található. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A Schwarz Csoport és a Google együttműködése új szintre emeli a kiberbiztonságot Európában
A Lidl és Kaufland márkákat birtokló Schwarz Csoport hosszú távú…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >3,7%-kal emelkedtek az árak novemberben
Az októberi 3,2%-os év/év alapú áremelkedést követően novemberben 3,7%-kal nőttek átlagosan…
Tovább olvasom >KSH: novemberben a fogyasztói árak 3,7 százalékkal haladták meg az előző év azonos havi értékeket
Novemberben a fogyasztói árak átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >