A „food truck” után megérkezett a „fashion truck”
Az offline üzletek jelenleg zajló átalakulásai újabb és újabb koncepciók megjelenését hozzák mind a napi fogyasztási cikkek, mind a horeca, mind pedig a tartós fogyasztás területén.
Az egyik legújabb ötlet Will Hodgkiss, a kanadai Venture Food Trucks vezérigazgatója fejében fogalmazódott meg, aki a Retail Customer Experience portálon megjelent cikkében úgy nyilatkozott, hogy a food truckok világhódítása után a ruházati kereskedelem is sikerrel vetheti be ugyanezt a koncepciót. Hodgkiss 5 pontban összefoglalta, miért lehet működőképes a divat területén is a mozgó értékesítés:
1. Az induló beruházás költsége egy hagyományos bolténak kb. a fele.
2. A kínálat többféle stílust is felvonultathat, és akár helyi tervezők termékeit is bemutathatja.
3. A truck-tulajdonos a mobil működéssel maga választhatja meg „nyitva tartási idejét”, nincs kiszolgáltatva a kevésbé forgalmas, üres óráknak.
4. Nem kell egyhelyben várnia, hogy vásárlóköre rátaláljon, egy profiljához illeszkedő eseményen, fesztiválon való jelenléttel közvetlenül elérheti célcsoportját.
5. A koncepció már bizonyított: Claire Bouvier és Niki Hodgkiss létrehozta Loft Girls nevű fashion truckját, mely Ontarióban működik immár 2 éve, és az üzlet azóta a helyi Fiatal Vállalkozók Díját is elnyerte.
Mi pedig kíváncsiak vagyunk, vajon egy forradalmi retail-koncepció első állomásának vagyunk-e tanúi? //
Kapcsolódó cikkeink
A „food truck” után megérkezett a „fashion truck”
Az offline üzletek jelenleg zajló átalakulásai újabb és újabb koncepciók…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >