A Fanta „merész, nem unalmas”
A Fanta új dizájnja – mely a Jones Knowles Ritchie kreatív ügynökség munkája – „merész, nem unalmas”. A márka első globális márkaarculata a „következetes és egységes” megjelenés jegyében készült.
A lépés része annak a jelenleg futó stratégiának, amelynek célja a Fanta márka megjelenésének egységesítése világszerte, amely révén a Fanta a jövőben a Coca-Cola Company más márkáival, így például a Coca-Colával és a nemrégiben szintén arculatfrissítésen átesett Sprite-tal egyenrangúvá válik.
Az arculatfrissítés eredménye változatlanul Fanta, de a gondos tervezés, melynek eredménye élénk, merész, világos dizájn, arra igyekszik ösztönözni a fogyasztókat, hogy az életben a vidámságot keressék, amely „átüt a mindennapi élet rutinján”.
Az új logó és az egyedi tipográfia mostantól a Fanta jelenlétét és személyiségét testesíti meg egyedi és beazonosítható színekből álló színskálával, amelyek a márkához kapcsolódó ízvilág végtelen számú lehetőségét kínálják.
A Coca-Cola Company nemrégiben a Lilt klasszikus üdítőital-márkát Fanta Pineapple and Grapefruit néven átmárkázta, amit sokan megdöbbenéssel fogadtak.
Kapcsolódó cikkeink
A Coca-Cola meghaladta a várakozásokat
A Coca-Cola jelentése alapján a cég meghaladta az elemzői várakozásokat…
Tovább olvasom >1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!”…
Tovább olvasom >KSH: februárban 1,7 milliárd euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
2024. februárban a kivitel volumene 3,4 százalékkal haladta meg, a…
Tovább olvasom >BMI: Lassabb bővülés áprilisban
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított áprilisi értéke: 51,8.…
Tovább olvasom >