A Fanta „merész, nem unalmas”
A Fanta új dizájnja – mely a Jones Knowles Ritchie kreatív ügynökség munkája – „merész, nem unalmas”. A márka első globális márkaarculata a „következetes és egységes” megjelenés jegyében készült.
A lépés része annak a jelenleg futó stratégiának, amelynek célja a Fanta márka megjelenésének egységesítése világszerte, amely révén a Fanta a jövőben a Coca-Cola Company más márkáival, így például a Coca-Colával és a nemrégiben szintén arculatfrissítésen átesett Sprite-tal egyenrangúvá válik.
Az arculatfrissítés eredménye változatlanul Fanta, de a gondos tervezés, melynek eredménye élénk, merész, világos dizájn, arra igyekszik ösztönözni a fogyasztókat, hogy az életben a vidámságot keressék, amely „átüt a mindennapi élet rutinján”.
Az új logó és az egyedi tipográfia mostantól a Fanta jelenlétét és személyiségét testesíti meg egyedi és beazonosítható színekből álló színskálával, amelyek a márkához kapcsolódó ízvilág végtelen számú lehetőségét kínálják.
A Coca-Cola Company nemrégiben a Lilt klasszikus üdítőital-márkát Fanta Pineapple and Grapefruit néven átmárkázta, amit sokan megdöbbenéssel fogadtak.
Kapcsolódó cikkeink
Akarsz egy ölelést?
Varázslatos, amikor találkozik a világ! – hangzott a Coca-Cola olimpiai szlogenje,…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Fanta a Beetlejuice tiszteletére
Szeptember 5-én érkezik a mozikba Tim Burton új filmje, a…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: szeptemberben 3,0 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
Szeptemberben a fogyasztói árak átlagosan 3,0 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Újabb üzletet nyitott Szegeden a PENNY
Október 10-én Csongrád-Csanád vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY.…
Tovább olvasom >Adományozással ünnepli 100. áruházának nyitását a JYSK Magyarország
Október végén Debrecenben nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban…
Tovább olvasom >