A csokoládé 150 éve a Harrodsnál
Különleges Csokoládé Csarnok nyitásával ünnepelte a 150 éves csokoládé évfordulót a Harrods Knightsbridge üzlete, ami egyben az éttermi szekció 4 éves felújításának utolsó mozzanata is volt.
A Chocolate Hall egy lélegzetelállító csokoládészínház, varázslatos élményekkel és izgalmas termékekkel, amelyek minden ízlésnek és kornak megfelelnek, a Shop! központ új online kiadványa az Experience Retail Today oldalán megjelentek szerint.
Kézműves és világmárkák
A vásárlók végignézhetik, hogyan készítik a világhírű chocolatier mesterek a Harrods ikonikus, kézműves csokoládéit a Harrods Chocolaterie kiállításon, valamint hozzájuthatnak a világ legnevesebb cukrászati márkáihoz egy csodálatos környezetben.
A csokoládé kulcsfontosságú szerepet játszik a Harrods történetében. A világhírű áruház 1870-ben nyitotta meg első cukrászpultját, mielőtt a XX. század elején megkezdte volna saját házi csokoládégyártását. Az 1970-es évekig több mint 100 tonna csokoládét készítettek el a helyszínen a világhírű Knightsbridge üzletben. A Csokoládé Csarnok megnyitása fontos pillanatot jelent a Harrods alakulásában, mérföldkő az üzlet széleskörű átalakításában. Nagyléptékű, 300 millió font értékű beruházással az egész 92 000 négyzetméteres Knightsbridge áruház felújításra került. Az átalakítás jelentős részét a híres Harrods Food Halls területén végezték, amely a prémium ételek és italok globális tárháza. A projekt a Csokoládé Csarnok megnyitásával zárul le.
Felelős és fenntartható
A Harrods törekvése, hogy az első számú csokoládé-bevásárló célpont legyen, túlmutat a dizájnon és az elegancián. Az etikus és fenntartható beszerzés áll a Harrods csokoládégyártásának középpontjában, és a Csokoládé Csarnok megnyitása tovább hangsúlyozza a Harrods elkötelezettségét, hogy minden új termékben és saját márkájú Harrods csokoládéban csak felelősségteljes forrásból származó kakaót használ, akkreditált beszállítókkal működik együtt. A Harrods büszke arra, hogy prémiumot fizet kakaójáért, és ezzel is támogatja olyan harmadik felek kezdeményezéseit, amelyek a kakaótermelő közösségek társadalmi és gazdasági fejlődését mozdítják elő. Ez az ambiciózus törekvés hűen tükrözi a Harrods szélesebb körű elkötelezettségét, hogy fenntarthatóbb módon előállított és beszerzett termékeket kínáljon az üzletében, és ünnepelje azokat a márkákat, amelyek betartják az etikus gazdálkodás szabályait.
Kapcsolódó cikkeink
Izgalmas kérdés, hogyan fog alakulni az ünnepi édességpiac
A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami…
Tovább olvasom >Drágul a szaloncukor: a kakaóbab árának emelkedése is hatással van az ünnepi édességre
A szaloncukor, amely a magyar karácsonyi hagyományok elengedhetetlen része, idén…
Tovább olvasom >Dubai ihlette luxus: a Lindt limitált csokoládéja elképesztő árakon a másodpiacon
A Lindt csokoládé márka neve szinte minden édesszájú számára ismerősen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >