A Coca-Cola ízű TicTac újra a piacon

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2021. 05. 12. 10:22

A tavalyi siker ismétléseként idén is piacra dobja a Ferrero a Coca-Cola ízű TicTac cukorkát. Ezzel a lépéssel támogatja a kiskereskedőket az impulz forgalom növelésében.

A POPAI Magyarország anyaszervezete, a Shop! központ új szolgáltatást kínál tagjainak „Experience Retail Today” néven, aktuális, nemzetközi kereskedelmi témájú cikkgyűjteményt küld a feliratkozók postaládájába, innen származik a következő híradás is.

Az idei szezonra három kiszereléssel – 18g, 49g és 98g – készülnek. A Ferrero elmondása szerint tavaly 2,6 millió csomagot adtak el ebből a különleges ízből, ami óránként 600 doboz értékesítésének felel meg.

Levi Boorer, a Ferrero ügyfélfejlesztési igazgatója elmondta: „A kiszámíthatatlan év lezárását követően tudjuk, hogy sok kereskedőnél az impulz és az on-the-go vásárlások radikálisan visszaestek.”

Reményeik szerint a Coca-Cola frissítő íze, valamint a TicTac azonnal felismerhető alakja és formátuma együttesen arra ösztönzi a vevőket, hogy ismét vásárolják meg ezt az impulz terméket, és támogassák a kiskereskedőket a spontán vásárlási szokások újraélesztésében.

Közeledik a nyári szezon, és a korlátozások egyre inkább feloldásra kerülnek, így a termék újrabevezetése a legjobb időzítéssel történik meg.

A piackutatások szerint a TicTac a negyedik számú felnőttek által fogyasztott cukorka márka, amely egyszerre ismert és megbízható a kategóriában. A Coca-Cola íze mindezt megerősíti, és egy második éve kiemelkedő eladási hullámot teremt az üzletben.

A bevezetés az elismert üdítőmárkával való partnerség révén vonzza a fiatal felnőtt fogyasztókat, míg a termék korlátozott kiadású jellege izgalmat vált ki, támogatva az impulzus édesség értékesítésének növekedését.

Kapcsolódó cikkeink