Homályos üzenetekkel üzenő cukorkaszíveket kínál Valentin-napra a Sweethearts
A Sweethearts új édes cukorkával lép be a randevúk bizonytalansággal teli világába.
Az Egyesült Államokban népszerű édességmárka, amely a színes szív alakú cukorkáin elhelyezett „Be Mine” (Légy enyém!) és „Hug Me” (Ölelj át!) jellegű mintegy 40-féle feliratról vált ismertté, most elmosódottan és hibásan nyomott cukorkákkal teli speciálisan tervezett dobozokkal debütál, amelyeken a feliratok éppoly nehezen olvashatók, mint a Z-generáció kapcsolatai.
A cukorkák, amelyeken az „a kapcsolatodhoz hasonlóan homályos üzenetekkel” szlogen szerepel, korlátozott ideig lesznek kaphatók a Spangler tulajdonában álló, immár 122 éves Sweethearts márka weboldalán.
A Spangler marketingért felelős alelnöke szerint a szinglik idén szintet lépnek a barátságés a párkapcsolat között elhelyezkedő situationship kapcsolatot és ehhez itt van nekik a Sweethearts.
– A Sweetheartson a nyomtatás nem mindig tökéletes. Mi a tömegkultúrával összhangban ezzel fejezzük ki, hogy rendben van az is, ami nem tökéletes – mondta a szakember nyilatkozatában.
A Cleveland Clinic meghatározása szerint a situationship kapcsolatok olyan romantikus kötelékek, amelyekben a résztvevők még nem rögzítették kapcsolatuk jellegét. A Sweethearts pedig azt állítja, hogy a Tinder nevű társkereső alkalmazás szerint a fiatal szinglik a situationshipet legitim kapcsolati státusznak tekintik.
Kapcsolódó cikkeink
Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >