Homályos üzenetekkel üzenő cukorkaszíveket kínál Valentin-napra a Sweethearts
A Sweethearts új édes cukorkával lép be a randevúk bizonytalansággal teli világába.
Az Egyesült Államokban népszerű édességmárka, amely a színes szív alakú cukorkáin elhelyezett „Be Mine” (Légy enyém!) és „Hug Me” (Ölelj át!) jellegű mintegy 40-féle feliratról vált ismertté, most elmosódottan és hibásan nyomott cukorkákkal teli speciálisan tervezett dobozokkal debütál, amelyeken a feliratok éppoly nehezen olvashatók, mint a Z-generáció kapcsolatai.
A cukorkák, amelyeken az „a kapcsolatodhoz hasonlóan homályos üzenetekkel” szlogen szerepel, korlátozott ideig lesznek kaphatók a Spangler tulajdonában álló, immár 122 éves Sweethearts márka weboldalán.
A Spangler marketingért felelős alelnöke szerint a szinglik idén szintet lépnek a barátságés a párkapcsolat között elhelyezkedő situationship kapcsolatot és ehhez itt van nekik a Sweethearts.
– A Sweetheartson a nyomtatás nem mindig tökéletes. Mi a tömegkultúrával összhangban ezzel fejezzük ki, hogy rendben van az is, ami nem tökéletes – mondta a szakember nyilatkozatában.
A Cleveland Clinic meghatározása szerint a situationship kapcsolatok olyan romantikus kötelékek, amelyekben a résztvevők még nem rögzítették kapcsolatuk jellegét. A Sweethearts pedig azt állítja, hogy a Tinder nevű társkereső alkalmazás szerint a fiatal szinglik a situationshipet legitim kapcsolati státusznak tekintik.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge keresletet lát a PepsiCo az USA-ban az „ártudatos” fogyasztók részéről
A PepsiCo vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az amerikai fogyasztók értéket keresnek,…
Tovább olvasom >AI-alapú receptgenerátort indít Amerikában az eGrowcery
A kereskedők a vásárlói preferenciák és a készlet alapján testre…
Tovább olvasom >A Pernod Ricard whiskey leányvállalatot alapított az Egyesült Államokban
A North American Distillers fogja felügyelni a vállalat amerikai whiskeyportfólióját.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >