A britek egyharmada nem bánná, ha vegán lenne a karácsonyi vacsorája
Egy nemrégiben készült felmérés szerint a britek egyharmada nem bánná, ha karácsonyi vacsorája húsmentes, sőt, vegán lenne.
A British Corner Shop nemzetközi online szupermarket tanulmánya szerint a britek egyre nagyobb számban hajlandók a húst – így pulykát, marhát és sonkát – növényi alapú élelmiszerre váltani. A vegetáriánus és vegán termékek iránti egyre növekvő érdeklődés kapcsán a kutatás kiemelte, hogy tavaly decemberben mintegy 266 ezren kerestek a Google keresőben „vegetáriánus karácsonyi ételeket” és 182.660-an „vegán karácsonyi vacsorát”.
A trend természetesen a nagy láncok figyelmét sem kerülte el és számos kereskedő bővíti ennek megfelelően vegetáriánus és vegán karácsonyi kínálatát – jelezte Hannah Ward, a British Corner Shop vegán életmód- és táplálkozási szakértője, hozzátéve, hogy ezek némelyikét saját webshopjukban is kínálják.
Az Aldi idén a valaha volt legszélesebb és legolcsóbb karácsonyi kínálattal rukkolt elő, melyben számos új termék is megtalálható, köztük tejmentes sajtok. Az Asda eddigi „legnagyobbnak és leginnovatívabbnak” nevezett 2022-es vegán karácsonyi választékában „minőségi termékeket kínál megfizethető áron”. A Tesco ünnepi vegán választékával mindenki igényeit szeretné kielégíteni, így kínálatában szerepel növényi alapú Wellington szelet és a garnélarák tempura is. A Sainsbury’s sem maradt le: Taste the Difference márkája alatt különböző növényi alapú ételeket vett fel árucikkei sorába.
Kapcsolódó cikkeink
30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek…
Tovább olvasom >Idén karácsonykor az élményeké és az ételeké lesz a főszerep
Az idei ünnepi időszakban az amerikai fogyasztók költéseit a közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >