Trade magazin > Hírek és cikkek > Események > A Black Friday miatt csökkent a zöldség-gyümölcseladás az Egyesült Királyságban
A Black Friday miatt csökkent a zöldség-gyümölcseladás az Egyesült Királyságban
A Nielsen adatai szerint 0,2 %-ra esett vissza a zöldség-gyümölcseladások aránya a decembert megelőző négy hét során, mivel a vásárlók a Black Friday-kínálatra tartogatták pénzüket.
A tavalyi év hasonló időszakában ugyanez az arány 2,3 % volt.
A Black Friday hét alatt a szupermarket-eladások 0,7 %-ra csökkentek.
Kapcsolódó cikkeink
A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >Black Friday: Az egynapos akciótól az egész hónapos vásárlási lázig
A Black Friday, az Egyesült Államokból indult hatalmas leárazási hullám,…
Tovább olvasom >A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >