A barátságot ünnepli a Peroni legelső karácsonyi reklámjában

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 10. 31. 09:22

A Peroni Nastro Azzurro olasz sörmárka elindította első ünnepi reklámkampányát, amely arra ösztönzi a vásárlókat, hogy „éljenek meg minden pillanatot, egész évben”.

Az UNBOUND kreatív ügynökség által kidolgozott kampány élén egy 30 másodperces szpot áll, amely a Peroni Nastro Azzurro közös „ajándékát” ünnepli idén karácsonykor.

A BAFTA-díjas rendező, Tom Green által gyönyörűen forgatott filmben a főhős, Nino komoly küldetésbe kezd, hogy a nagy hidegben kiássa a szeretett, ám hóborította helyi bárt Torino belvárosában, majd ott elfogyasszon egy frissítő italt.

A márka legelső téli marketingkampányával kívánja megragadni a lehetőséget arra, hogy a prémium sört az ünnepi asztalokra helyezze és egy szívet melengető, érzelmekkel teli elbeszéléssel összehozza az embereket.

A kampány mostantól a mozikban, országszerte out-of-home, sőt, decembertől még a londoni buszokon is megjelenik.

Az UNBOUND kreatív partnere, Elspeth Lynn hozzátette:

– A Peroni Nastro Azzurro novemberben is ugyanolyan ízű, mint júliusban. Így nem is kérdés, hogy a fogyasztókat érdemes arra emlékeztetnünk, hogy egész évben élvezzék az olasz ízeket.

– Ez a történet hőse, bármilyen csatornán is jelenjen meg, amely megmutatja, miként lehet összehozni az embereket, és valóban megélni minden pillanatot. Még télen is.

Marketing Beat

Kapcsolódó cikkeink