30-perces házhozszállítást kínál a Carrefour és a Glovo Olaszországban
30 perces élelmiszer-házhozszállítást kínál a Glovóval Olaszországban együttműködő Carrefour Italia Carrefour Sprint gyorskereskedelmi szolgáltatása keretében.
Olaszország első a Glovo által üzemeltetett Carrefour Sprint városi dark store-ja Firenzében nyílt meg, amely médiabeszámolók szerint az applikáción keresztül leadott rendelések kiszállítását a hét minden napján lehetővé teszi.
A gyors házhozszállítási szolgáltatást a spanyol platform a firenzei városi áruházán keresztül működteti, amely egyike az országszerte üzemeltetett 13 dark store-nak.
A Glovo platformon keresztül a vásárlók több mint 3500 termék közül választhatnak, köztük a Carrefour saját márkás termékei, így a Carrefour Bio és a Terre d’Italia, valamint friss zöldségek-gyümölcsök, helyi termékek, élelmiszerek, kozmetikumok, testápolási és háztartási cikkek közül.
A kezdeményezés a Carrefour és a Glovo között 400 olasz üzlettel már működő partnerségre épül.
Kényelmes és hatékony vásárlás
Az új szolgáltatásra mindkét vállalat olyan lehetőségként tekint, amellyel nagyon kényelmes és hatékony vásárlási élmény biztosítható a vásárlóknak.
A Glovo szerint a gyorskereskedelem rohamos növekszik – az elmúlt öt évben 500%-kal nőtt a megrendelések száma. Az országban ez a Glovo második kiskereskedelmi partnersége Crai-jal a közelmúltban indult közös munka mellett.
A Carrefour a maga részéről hangsúlyozza, hogy célja továbbra is vezető digitális kiskereskedővé válni, és azt, hogy a Carrefour Sprint egy újabb lépés omnichannel stratégiájában.
A francia kiskereskedő 2021-ben vezette be hazájában a Carrefour Sprintet az Uber Eats és a Cajoo vállalatokkal együttműködve, amely az alapvető termékek 15 percen belüli kiszállítását ígéri. A Carrefour Sprint platformon keresztül működő szolgáltatás, amely kezdetben egész Párizst, valamint Boulogne-t, Neuillyt és Levallois-t lefedte, mintegy 2000 élelmiszer és nem élelmiszer terméket kínál.
A Carrefour Polska 2020-ban vezette be a szolgáltatást, amely három órán belül szállítja házhoz a rendeléseket.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Az expanziónak és a meglévő üzleteknek köszönhetően 20%-kal nőttek az Action eladásai
Tovább nő az Action holland non-food diszkont forgalma: 2024 első…
Tovább olvasom >Olaszországban május után júniusban is 0,8 százalék volt az éves infláció
Olaszországban az előzetes becsléssel összhangban 0,8 százalékkal nőttek a fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >