A Glovoval társulva kínál gyors házhozszállítást az olasz Crai
A Crai olasz kiskereskedelmi lánc a Glovo házhozszállítási platformmal társulva 30 perces házhozszállítási szolgáltatást kínál egyes olaszországi üzleteiből.
Médiabeszámolók szerint a szolgáltatás Lazio és Szardínia régiókban indul az első nyolc üzlettel és a tervek szerint júniusig több mint 100 üzletből lesz elérhető a hét hét napján.
A kezdeményezéssel a Crai omnichannel stratégiáját szilárdítja meg és helyet követel magának az online FMCG kereskedelem kulcsszereplői körében.
A együttműködés révén a Glovonak lehetősége nyílik gyorskereskedelmi szegmensét és szupermarket-kínálatát bővíteni.
Alberto Dolcetta, a Glovo Italia gyorskereskedelmi és márkakommunikációs igazgatója egy a Gdoweek-ben megjelent publikációja szerint az online vásárlás 2023-ban 60%-kal nőtt az azt megelőző évhez képest.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Gyorsult az infláció Olaszországban márciusban
Olaszországban az előzetes becslés alapján közölt 1,3 százalék helyett 1,2…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >Tudósok bizonyították be, hogy a jó bor boldogabbá tesz
A jó minőségű bor fogyasztása valóban boldogabbá tesz – állapította…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >