25 pennys, kicsit barna banánokat árul az M&S
A cég célja, hogy csökkentse az élelmiszerhulladékot.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/04/2417-300x200.jpg)
Csúnya, de finom!
A program lényege, hogy a vásárlók egy kartondoboznyi extra érett banánt vihetnek haza fillérekért, amivel csökkentik az eladatlan élelmiszer mennyiségét.
A M&S eddigi tapasztalatai alapján a vásárlók nagyon jól reagáltak a kezdeményezésre: eddig 6800 ilyen csomagot adtak el, amivel 18 ezer banánt „mentettek meg” a kukába kerüléstől.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >2024 legmegbízhatóbb márkái között az M&M’s
Az M&M’s felkerült a Morning Consult által összeállított „25 legmegbízhatóbb…
Tovább olvasom >Az OKSZ élelmiszer-kiskereskedő tagvállalatai élen járnak az élelmiszer adományozásban
Az élelmiszer-hulladék csökkentését kiemelt feladatként kezelik a Magyarországon működő nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >