25 pennys, kicsit barna banánokat árul az M&S
A cég célja, hogy csökkentse az élelmiszerhulladékot.
A program lényege, hogy a vásárlók egy kartondoboznyi extra érett banánt vihetnek haza fillérekért, amivel csökkentik az eladatlan élelmiszer mennyiségét.
A M&S eddigi tapasztalatai alapján a vásárlók nagyon jól reagáltak a kezdeményezésre: eddig 6800 ilyen csomagot adtak el, amivel 18 ezer banánt „mentettek meg” a kukába kerüléstől.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl fenntarthatósági törekvéseiről beszélt a Fruit Logisticán
A berlini Fruit Logistica konferencia fontos fórumot biztosított a kereskedelmi…
Tovább olvasom >A digitalizáció hozzájárul az élelmiszeripar versenyképesség növekedéséhez
A technológiai fejlődés és az informatikai eszközök térnyerése forradalmasíthatja az…
Tovább olvasom >Egyre nagyobb kihívás a fenntarthatóság az élelmiszerbiztonságban
Az agrártárca kiemelten kezeli az élelmiszercsomagolás és a fenntarthatóság közötti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >