Egyesült Államok-szerte kínálja a Starbucks olívaolajas Oleato italát
Múlt héten vezette be a Starbucks valamennyi Egyesült Államokbeli kávézójában az olívaolajjal készült kávéitalát, az Oleatót
Az Oleato italok Olaszországban 2023 februárjában debütáltak azt követően, hogy Howard Schultz korábbi vezérigazgató az országban járva felfigyelt arra, hogy a helyiek naponta fogyasztanak olívaolajat. Az olívaolajjal ízesített kávéitalok a következő hónapban jelentek meg az Egyesült Államokbeli Starbucks egyes kávézóiban, ám az első kritikák meglehetősen negatívak voltak: a The New Yorker szerint az italnak „olyan az íze, mint egy nagy kanál olívaolajnak a kávéban”.
Az Oleato jelentése „olajjal” és a Starbucks közlése szerint a termékcsaládhoz egy tejeskávé és egy jeges eszpresszóital is tartozik.
A kínálat legújabb szereplője az Oleato Golden Foam a vállalat bejelentése szerint Partanna extra szűz olívaolajjal kevert édes vaníliás krém, amely bármely Starbucks italhoz hozzáadható. Az applikációban való rendeléskor a krém négyféle módon variálható – mondta el a Starbucks.
A bevezetésre azon a napon került sor, amikor a Starbucks negyedik negyedéves eredményéről számolt be. A vállalat igyekszik fenntartani az eladások növekedését észak-amerikai részlegénél, ám részvényei idén eddig több mint 3%-kot estek.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge keresletet lát a PepsiCo az USA-ban az „ártudatos” fogyasztók részéről
A PepsiCo vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az amerikai fogyasztók értéket keresnek,…
Tovább olvasom >AI-alapú receptgenerátort indít Amerikában az eGrowcery
A kereskedők a vásárlói preferenciák és a készlet alapján testre…
Tovább olvasom >A Pernod Ricard whiskey leányvállalatot alapított az Egyesült Államokban
A North American Distillers fogja felügyelni a vállalat amerikai whiskeyportfólióját.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >