Vegyes fogadtatásban részesült a Starbucks olívaolajos innovációja
Az újdonság februárban indult Olaszországban, ma már az Egyesült Államokban is kapható, és az eredeti tervek szerint világszerte megjelenik majd.
A Starbucks nagyreményeket fűzött az olívaolajjal átitatott kávékhoz, úgy reklámozták az Oleatót, mint „váratlan találkozásból született innovációt, ami bársonyosan sima, enyhén édes, és izgalmas” – számol be az innovációról az Index.
A rajongók azonban arról panaszkodnak, hogy az új különlegesség gyakran okot hasmenést, aminek már kevésbé örülnek…
Kapcsolódó cikkeink
Egzotikus kávékülönlegességek érkeztek a Fresh Cornerekbe
Egy classic (saját receptúra szerint készült egyedi ötvözet) és egy…
Tovább olvasom >Szeptember 29. a kávé világnapja: íme, pár érdekesség!
Már 40 éve ünnepeljük szeptember 29-én a kávét – a…
Tovább olvasom >A koffein egészséges vagy kevésbé az?
Hűtlen szerepben a koffein? Ahogy ébredés után lépésről lépésre közelítünk…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: a vásárlói javaslatok alapján folyamatosan fejlesztik a rendszert
Az online árfigyelő rendszer a népszerű bevásárlólista funkció után kevesebb…
Tovább olvasom >MNB-igazgató: év végére 7-8 százalék közé lassul az infláció
Év végére 7-8 százalék közé süllyed a fogyasztóiár-index, és a…
Tovább olvasom >GFM: hatmilliárd forint keretösszegű pályázaton támogatják az élelmiszeripari beszállítók technológiai váltását
Hatmilliárd forint keretösszegű pályázaton támogatják az élelmiszeripari beszállító vállalkozások technológiaváltását…
Tovább olvasom >