Egy leheletnyi olívaolajat kever a Starbucks kávéjába Olaszországban
A hagyományos espresso, illetve capuccino alternatívájaként újfajta kávéitalt kínál a Starbucks a kávérajongóknak Olaszországban, amelyben a kávéhoz olívaolajat is kevernek.
Az „Oleato” italok arabica kávéból készülnek „egy kanál hidegen sajtolt, extra szűz Partanna olívaolajjal átitatva” – írja közleményében a Starbucks.
Az ár a csésze méretétől függően 4,5 és 6,5 euró (4,80-6,90 dollár) között mozog.
A Starbucks Milánó központjában lévő zászlóshajó kávézójában a fiatal fogyasztók abszolút pozitívan fogadták a kezdeményezést.
Az alapító Howard Schultz, akit elmondása szerint egy 1983-as milánói út inspirált arra, hogy az olasz italfogyasztási szokásokat az Egyesült Államokba exportálja, az Oleato-t „a következő kávéforradalomnak” nevezte.
Az „Oleato” különböző formákban, így caffe latteként, egy „dekonstruált” változatban citromlével, valamint vodkával és vaníliás sziruppal ízesített „Espresso Martini”-ként debütált.
Az italokat a későbbiekben egyes további piacokon is bevezetik, kezdve tavasszal az Egyesült Államokban Dél-Kaliforniával, majd még ugyanebben az évben Japánban, a Közel-Keleten és Nagy-Britanniában – közölte a Starbucks.
Kapcsolódó cikkeink
Így készül a Starbucks a nyárra
A Starbucks bejelentette nyári italkínálatának korai megújítását, válaszul a fokozódó…
Tovább olvasom >Az Y- és a Z-generáció az RTD jegeskávé iránti kereslet növekedésének motorjai
A GlobalData friss adatai alapján a jegeskávé és kávéikülönlegességek iránti…
Tovább olvasom >Olívaolaj-ipar: Szükség van a megújulásra a fenntarthatóság érdekében
Az olívaolaj iparágon belül régóta hangoztatott igény, hogy a szektor…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 4,2, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal emelkedett
Márciusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 3,6…
Tovább olvasom >Jelentős emelkedés a kiskereskedelemben – ágazati kitekintő
Márciusban jelentősen, 2%-kal bővült a kiskereskedelmi forgalom az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >NGM: egyre dinamikusabb a fogyasztás helyreállása, márciusban 4,2 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom, ezzel már három egymást követő hónapban nőtt a fogyasztás
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb adatai alapján a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >