Shoppers like mobile messaging apps
According to a recent study conducted by Kenshoo in the UK and France, 51 percent of messaging app users thinks reading messages is faster than verbal communication. 48 percent of the 2,000 respondents said that text messages are less annoying than talking on phone. One of the study’s most important findings is that personalised commercial messages grab the attention of shoppers. Kenshoo managing director Matt Vignieri told: messaging apps make it possible for brands to connect with shoppers directly.
Related news
(HU) Te leteszed legalább ma a mobilod?– Dr. Aczél Petra a FutureTalks podcastban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Company mobile can turn into card payment terminal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
Hungarians are over the world average in Internet use
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
László Pekó: “Coop isn’t just a network, it is a way of life – and has been for 30 years”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Retailer of the Year award announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: significant price drop in the pork market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
