A vásárlók kedvelik a mobil üzenetküldő alkalmazásokat
Egy új tanulmány szerint az üzenetküldő applikációt használók 51%-a az üzenetek megtekintését gyorsabbnak tartja, 48% szerint pedig kevésbé idegesítő, mint a szóbeli kommunikáció.
A Kenshoo az Egyesült Királyságban és Franciaországban 2000 fogyasztó körében végzett közvélemény-kutatása szerint az a leglényegesebb, hogy a rugalmasan személyre szabott üzenetek megragadják a fogyasztók figyelmét. Az üzenetküldő alkalmazásokon keresztül eddig nagyrészt a barátok és a család társalgott, de ma már hajlandóság mutatkozik, hogy ezeken az alkalmazásokon keresztül kommunikáljanak a márkákkal. A Kenshoo kutatása megállapította, hogy a fogyasztók nyitottak az üzenetküldő alkalmazásokon keresztüli promóciós interakciókra.
– A mobil üzenetküldés új lehetőséget biztosít arra, hogy a márkák közvetlenül csatlakozzanak az egyéni fogyasztókhoz, és potenciálisan hosszú távú ügyfélkapcsolatokat építhessenek – mondta Matt Vignieri, a Kenshoo ügyvezető igazgatója.
A fogyasztók igénylik az időbeni válaszokat, és a környezetnek megfelelően szeretnének személyes hangvételű kommunikációt. Ha azonban ezek rosszul működnek, akkor a felhasználók könnyedén megoszthatják negatív tapasztalataikat is.
Kapcsolódó cikkeink
A céges mobilból is lehet bankkártya-elfogadó terminál
Az elmúlt 3 évben megduplázódott a bankkártyaterminálok száma: jelenleg több…
Tovább olvasom >Google: élen járnak a magyarok az internetezésben
Élen járnak a magyarok az internetezésben: a 16 évesnél idősebbek…
Tovább olvasom >Nielsen: mobil eszközök használata alakítja át a kereskedelmet és a pénzforgalmat
Magyarországon is átalakul a kereskedelem annak következtében, hogy a fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >