Unilever: the Word-of-Mouth Marketing on a strategic level
After the successful cooperation with the Dove brand, the Unilever raised the cooperation with the trnd Word-of-Mouth marketing specialist to a strategic level.
In the second half of the year, the communication of four brands were supported with the new marketing tool that is based on the active involvement of consumers. The success of the Gabi butt care, the Baba Deep Body Moisturizing, the Dove Youthful Vitality hair care product line and the new Zendium toothpaste brand success is supported by the selection and active involvement of 2750 brand ambassadors.
Related news
Guinness owner Diageo appoints new CEO to revive growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever ice-cream spin-off delayed by US government shutdowns
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Abu Dhabi, Goldman Sachs Invest In Haagen-Dazs Maker Froneri At €15bn Valuation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
PENNY ranks first among TOP Employers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coop Economic Group celebrated its 30th anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Coca-Cola and Budapest Bike Maffia support communities during the brand’s Christmas campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


