Unilever: the Word-of-Mouth Marketing on a strategic level
After the successful cooperation with the Dove brand, the Unilever raised the cooperation with the trnd Word-of-Mouth marketing specialist to a strategic level.
In the second half of the year, the communication of four brands were supported with the new marketing tool that is based on the active involvement of consumers. The success of the Gabi butt care, the Baba Deep Body Moisturizing, the Dove Youthful Vitality hair care product line and the new Zendium toothpaste brand success is supported by the selection and active involvement of 2750 brand ambassadors.
Related news
Unilever ice-cream spin-off delayed by US government shutdowns
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Abu Dhabi, Goldman Sachs Invest In Haagen-Dazs Maker Froneri At €15bn Valuation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Magnum Ice Cream Company taps NotCo AI for product innovation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The success of Hungarian products in PENNY remains unbroken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI entertains you with a scary short film this Halloween
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >At Rossmann, the holiday is all about family – stores will be closed on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

