A new trend: in-store greenhouses
Auchan has teamed up with Agricooltour to grow herbs and lettuce in a Torino store, which the customers can pick themselves. The 30m² greenhouse was built in November 2018.
Casino did the same thing in France, in cooperation with a German start-up called Infarm. These initiatives show very well how the distance between farm land and the dinner table can be reduced.
Related news
Shein: enters France with permanent stores – meets resistance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >France rejects EU farm budget proposal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digital advertising in a new era
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Yettel: New, flexible business tariff family and digital app for SMEs – adapted to the changing economic environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Praktiker: personal advice is coming, shopping is getting easier
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 12th Kürtőskalács Festival opens with Pink Kürtőskalács and desserts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >