A new trend: in-store greenhouses
Auchan has teamed up with Agricooltour to grow herbs and lettuce in a Torino store, which the customers can pick themselves. The 30m² greenhouse was built in November 2018.
Casino did the same thing in France, in cooperation with a German start-up called Infarm. These initiatives show very well how the distance between farm land and the dinner table can be reduced.
Related news
Autumn in a new guise: Auchan appeals to all ages with its seasonal offering
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola Europacific Partners invests in France production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan further expands franchise network in Romania
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Industrial production is still declining in Hungary, but is already increasing in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cautious optimism among Hungarian SMEs – the third quarter report of the VOSZ Barometer 2025 has been published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food inflation accelerated in Germany in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >